Lue keskustelun säännöt.
Hups! Nyt vilahti...
08.02.2013 |
Niinpä niin. Vuodesta toiseen Iltalehden yms. päivän luetuimpia uutisia on nämä nyt-taisi-vilahtaa-jutut. Kuka niitä oikeasti lukee? Kiimaset ukot?!?
Voin hyvällä omalla tunnolla sanoa että en ole koskaan klikannut yhteenkään vilahdus-juttuun, ei voisi vähempää kiinnostaa!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla