Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helpohko halloween-askartelu?

24.10.2006 |

Moikka,



Ollaan järjestämässä ensimmäisiä halloween-juhlia lapsille (ikähaarukka 2-6v.). Olisi mukava askarrella kaikkien kanssa joku pieni halloweenaiheinen juttu, vaan en oikeen keksi mitään, joka sopisi tytöille, pojille, pienille ja isoille. Onkohan kenelläkään ideoita? Ajatuksissa on ollut lepakko-ja haltijanaamari, mutta ajatus ei saanut kannatusta meidän perheen mukeloilta :(. Kovasti olen neistäkin koittanut etsiä, vaan ei ole sopivaa kohdalle osunut. Niin, eikä näin kotiäitinä ole tuo rahapussikaan kovin pullea, joten halvahkot saisivat aineetkin tuohon askarteluun olla!! Kertokaa, jos olette lasten kanssa jotakin kivaa keksineet!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liimataan massapallo/sanomalehtimötty myös tikun päähän ja saadaan tehtyä kummitus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla