Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otetaanko missään 18-vuotiaita ylioppilaita

Vierailija
05.01.2013 |

päiväkotiin kesätyöntekijöiksi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ottavat mieluummin 18 v täyttäneitä lähäriopiskelijoita.

Vierailija
2/9 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän suvun hienohelma monen ällän ylioppilaat ei päässeet EDES sinne pk.iin duuniin vaan ovat



puhelinmyyjiä,videovuokraamon kassoja,työttömiä vailla opiskelupaikkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär miettii tulevan kesän töitä. Kaupan hommatkin kuulemma kiinnostaisivat, mutta mieluummin menisi päiväkotiin.

Vierailija
4/9 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän suvun hienohelma monen ällän ylioppilaat ei päässeet EDES sinne pk.iin duuniin vaan ovat

puhelinmyyjiä,videovuokraamon kassoja,työttömiä vailla opiskelupaikkaa


Kun meidän amisjunttikin meni heittämällä ammattikorkeaan.

Vierailija
5/9 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär miettii tulevan kesän töitä. Kaupan hommatkin kuulemma kiinnostaisivat, mutta mieluummin menisi päiväkotiin.


vaan sen pitää olla kovaa jo hakemassa hommia. Ylioppilaslakki ei meinaa eikä ratkaise yhtään mitään. Työtä saa ne nuoret, joilla on aikaisempaakin työkokemusta. Se on raakaa peliä.

Vierailija
6/9 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on onneksi suhteita, sillä toimin aikoinaan Vantaalla lastentarhanopettajana kymmenisen vuotta.



Tuolloin ei kyllä otettu kouluttamattomia. Siksi siis kyselin...



Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin harvoille. Työnantajat saavat ilmaisia työkokeiluun tulevia nuoria työkkärin kautta. Miksi maksaa palkkaa, kun voi ottaa ilmaisen tekijän?



Eli töitä löytyy paikoista, joissa joutuu mahdollisesti olemaan yksin (työkokeilija ei saa esim. kaupassa olla ainoana aamulla avaamassa ovia).

Vierailija
8/9 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän suvun hienohelma monen ällän ylioppilaat ei päässeet EDES sinne pk.iin duuniin vaan ovat puhelinmyyjiä,videovuokraamon kassoja,työttömiä vailla opiskelupaikkaa

Kun meidän amisjunttikin meni heittämällä ammattikorkeaan.


jonne muut saivat tiedon pääsystä vasta heinäkuussa? On ne amikset ihmeellisiä, jatko-opiskelupaikka saatuna siinä vaiheessa, kun muut vasta menee pääsykokeisiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi :( Koulu kun loppuu vasta kesäkuun puolella..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän