Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit lahjaksi Aarikan pässin, arvo 400 euroa, tykkäisitkö?

Vierailija
07.12.2012 |

Mietin vaan millaiset ihmiset ostavat noita ja ketkä tahtovat?



Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaisi lahjan antajan puolesta, että on laittanut noin paljon rahaa johonkin turhaan.

Vierailija
2/19 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin kallis ettei raaskisi viedä kirpparille mutta niin ruma ettei kehtaisi pitää esillä . Täydellinen lahja sadistilta uhrille :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vaan niin kalliita, ettei itsellä varaa ja muilta ei lahjaksi ilkeä pyyttää.

Vierailija
4/19 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan voisi paremminkin käyttää, mutta tuo on niitä harvoja koriste-esineitä joita voisin näkösällä pitää. Jos lahjan antaja ei koskaan kävisi meillä, myisin pois.

Vierailija
5/19 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


Se valkoinen on tosi kaunis!

Vierailija
6/19 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitupiikkihän se tyyppi olisi, tai köyhä, jos ei kunnon pässiä toisi vaan tollaisen pikkukoristeen. Oikealla olisi hintaa 1650€, ei 400€.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myisin sen heti.

Ehkä rahakkaat ostaa vastaaville, sellaisille joilla on jo kaikkea mahdollista eikä enää keksi mitään järjellistä miträ voisi ostaa. Mitään halpaakaan ei voi silti antaa ettei leimaudu köyhimykseksi, en tiedä.

Vierailija
8/19 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ottaisin rahat mielummin käteisenä,kun tuollaisena mötikkänä.

toinen esine mitä ihmettelen kuka ihme haluaa pentikin poron! :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti parempia kuin ne Aarnion ponit ja puppyt.

Vierailija
10/19 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tykkäisin, jos saisin pari hunttia sen myymisestä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti parempia kuin ne Aarnion ponit ja puppyt.


pönäkän tärkeilevän ja jäykän oloisen designerin mielikuva vitsikkäästä esineestä. Puistatus

Vierailija
12/19 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Aarikan lampaat ovat kyllä suoranaista kusetusta. Pöhkön näköinen kasa puupalloja ja sitten kylkeen lätkäistään törkeän suuruinen hintalappu. Näin kerran sellaisen isomman version kaupassa, hinta about puolitoista tonnia. Sellaisen valmistus maksaa korkeintaan viisikymppiä vaikka tekijänä olisi kädetön ja sokea gerbiili. On meinaan kapistuksella katteet kohillaan.



Niin ja jos olisi niin härski, että toisi sellaisen lahjaksi, niin myyntiin menisi samantien...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälleenmyyntihinta "käytettynä" ei varmasti ole mitään tuonsuuntaistakaan, enkä pidä sitä missään määrin kauniina.

Vierailija
14/19 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos moisen pässin joku mulle tois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin sen riemunkirjavan hirvityksen, niin ruma että lähentelee kaunista.



Tosin vähän kyllä harmittaisi lahjanantajan typerä rahantuhlaus, joten täysillä en siitä kauheudesta voisi iloita.

Vierailija
16/19 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin. Mulla on se noin 145 e pässi itse ostettuna.

Vierailija
17/19 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsisin varmaan, olisiko syytä tehdä ilmoitus maistraattiin, että sellaisen lahjan (minulle) antava voisi olla edunvalvonnan tarpeessa, kun ei selvästi osaa käyttää rahojaan järkevästi.

Vierailija
18/19 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti parempia kuin ne Aarnion ponit ja puppyt.

Toi typerä pässi on hölmö.

Vierailija
19/19 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi jos voisin myydä sen sitten eteenpäin (tämä tarkottaisi sitä ettei ko. lahjan antaja koskaan kävisi meillä).



Mietin vain että kuka hullu maksaa semmoisia summia jostain älyvapaasta koristepässistä!?!?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän