Mitä mieltä av-mammat mun uusista laseista?
http://www.specsavers.fi/silmalasit/fashion/s-osiris-747/
http://www.specsavers.fi/silmalasit/fashion/karen-millen-22/
Nuo Karen Millenit sävyssä purple.
Kommentit (8)
Nuo Karen Millerit on kyllä tosi vanhanaikaiset... Oon ostanut samantyyliset lasit joskus 2004 - 2005 ja silloin ne oli trendikkäät. Ekat on paremmat, mutta ei nekään nyt millään trendien aallonharjalla ole.
Uskallan sanoa tämän, sillä vaikken muuten ole mikään viimeiden muodin mukaan pukautuva ihminen niin lasit mulla on muodikkaat. Mutta pääasia on että itse tykkäät ja että lasit sopii sulle!
Kivat sangat, kenelle sopii. En osaa kommentoida, sopiiko juuri sinulle.
Nuo Karen Millerit on kyllä tosi vanhanaikaiset... Oon ostanut samantyyliset lasit joskus 2004 - 2005 ja silloin ne oli trendikkäät. Ekat on paremmat, mutta ei nekään nyt millään trendien aallonharjalla ole.
Uskallan sanoa tämän, sillä vaikken muuten ole mikään viimeiden muodin mukaan pukautuva ihminen niin lasit mulla on muodikkaat. Mutta pääasia on että itse tykkäät ja että lasit sopii sulle!
Muodit kiertää :) Harvemmin nykyisin enää mitään uutta keksitään.
Ja kuka puhui muodikkaasta? Sanoin nuorekas ja tyylikäs. Mun kasvomalliin ei edes ne tän hetken muodikkaimmat sopisi vaikka miten haluaisin. Ja suht ajaton malli laseissa on hyvä, tuun noita pitämään useamman vuoden, edellisiäkin pidin 4 vuotta.
-ap
varsinkin Karen Millerit. Mä tykkään. :)
on sellaiset, jotka vakiintunut nainen ostaa kun parisuhde on siinä pisteessä, että enää ei tarvi näyttää seksikkäältä mutta haluaa näyttää muulle maailmalle olevansa vähän "räväkkä". Sori, ne on vähän seksintappajat.
mutta esteettisinä pidän molempia. Ehkä vähän tavanomaisia ovat, mutta jos sopivat sinulle niin ihan jees. Eivät minusta enää muodikkaita.
ap on 22 vuotias. :D Ei noi kyllä mitkään mammalasit ole, tyylikkäät ja nuorekkaat molemmat. :D