Lue keskustelun säännöt.
HUOMENNA ei ole kaupat auki.
Kommentit (4)
Entä pikkukaupat edes aamusta?
Pliis :(
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
AV-mammat ei pääse shopplaileman kun on Suomen itsenäiyyspäivä! KUinka ne ketää?!
ja sieltä saa myös maittavaa ruokaa.
Mut saanksmä kysellä nyt?
Minkä kokonen jalka sulla on?
Mikä on lempivärisi?
Käytkö täällä usein?