Lue keskustelun säännöt.
Söin jo kinkun. Moneltako te?
Kommentit (3)
Tiskannutkin olen jo. Vielä joulukahvit täytekakun ja torttujen kera joskus 19.00 maissa.
Millainen pallo olet joulun jälkeen. Suonet tukossa rasvasta ja nivelet paukkuu
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tiskannutkin olen jo. Vielä joulukahvit täytekakun ja torttujen kera joskus 19.00 maissa.
Millainen pallo olet joulun jälkeen. Suonet tukossa rasvasta ja nivelet paukkuu
En ole edellinen kirjoittaja, mutta näin se menee ainakin täällä.
Kinkkua syödään joka päivä uuteenvuoteen saakka, jos se niin pitkälle riittää. Näin on tehty niin kauan kuin olen elänyt. Koskaan ei ole kyllästyminen iskenyt.
Tiskannutkin olen jo. Vielä joulukahvit täytekakun ja torttujen kera joskus 19.00 maissa.