Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söin jo kinkun. Moneltako te?

Vierailija
24.12.2012 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskannutkin olen jo. Vielä joulukahvit täytekakun ja torttujen kera joskus 19.00 maissa.

Vierailija
2/3 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskannutkin olen jo. Vielä joulukahvit täytekakun ja torttujen kera joskus 19.00 maissa.


Millainen pallo olet joulun jälkeen. Suonet tukossa rasvasta ja nivelet paukkuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskannutkin olen jo. Vielä joulukahvit täytekakun ja torttujen kera joskus 19.00 maissa.


Millainen pallo olet joulun jälkeen. Suonet tukossa rasvasta ja nivelet paukkuu

En ole edellinen kirjoittaja, mutta näin se menee ainakin täällä.

Kinkkua syödään joka päivä uuteenvuoteen saakka, jos se niin pitkälle riittää. Näin on tehty niin kauan kuin olen elänyt. Koskaan ei ole kyllästyminen iskenyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän