Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JUMALA, joka olet olemassa. Tee meille oikea joulu

Vierailija
22.12.2012 |

ja pelasta Arttu. Vie vaikka kaikki meidän lahjat ja rahat, jotta Arttu pelastuu...

RUKOILLAAN YHDESSÄ!!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie vaikka kaikki meidän lahjat ja rahat, jotta Arttu pelastuu...

Mun lahjoja ja rahoja ei saa viedä!!!

Vierailija
2/12 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jumalia ei ole olemassa joten moinen rukoiluhöpötyhskään ei auta.



Jos haluat auttaa, mene itse paikan päälle etsimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tollasia jumalia olisi olemassa jotka välittäisivät ihmisistä hiton vertaa, lapsille ei tapahtuisikaan mitään pahuuksia

Vierailija
4/12 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala on inhimillistetty vertauskuva abstrakteille ideaaleille kuten hyvyydelle, rakkaudelle, oikeudelle, armolle jne. Ei ulkopuolinen voima, vaan sisäinen.



Tältä kannalta katsoen Jumala on Arttua etsimässä kaikkien välittävien ihmisten kautta.

Vierailija
5/12 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vaan on liian vaivalloista tehdä itse jotain.

Tuolla "rukoilulla" voi harjoittaa itsepetosta ja retostella että "teinpäs minäkin jotain jotta maailma olisi parempi paikka jne"...



Vierailija
6/12 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala on inhimillistetty vertauskuva abstrakteille ideaaleille kuten hyvyydelle, rakkaudelle, oikeudelle, armolle jne. Ei ulkopuolinen voima, vaan sisäinen.

Tältä kannalta katsoen Jumala on Arttua etsimässä kaikkien välittävien ihmisten kautta.

Väitätkö, ettei ateisteilla voisi olla omaatuntoa ja etteivät he voisi tuntea rakkautta lähimmäisiään kohtaan?

Sitäpaitsi mitä etsiminen enää auttaa, jos pahin on jo tapahtunut eikä häntä löydetä elävänä?

Toivon että löytyy mutta pahalta alkaa näyttää.

Jos joku Raamatun Jumalan kaltainen jumaluus olisi, niin eikö sen pitäisi suojella luotujaan eikä tappaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Hänellä on oma suunnitelmansa jota ei ihminen voi ymmärtää, ja niin sen kuuluu ollakin. Ihmisellä on myös vapaa tahto ja kyky pahaan.



Ja tuskin Jumala piittaa vauvapalstasta..

Vierailija
8/12 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateistilla on tottakai moraali ja etiikka, vaikka sille ei inhimillistä hahmoa annakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että Jumala on olemassa. Jumalaa ei ole. Keskittynyt rukoilu joukkovoimalla voi todistetusti auttaa. Mutta ei kukaan vie kenenkään rahoja ja lahjoja vastineksi.



Muutenkin kummallinen jumalkäsitys uskovaisilla, että Jumala jotenkin tekee vaihtokauppoja, pelastaa pikkupojan lahjoja ja rahaa vastaan.

Vierailija
10/12 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nämä uskovaiset uskovat tavattoman pieneen jumalaan, sellaiseen joka kyttää ikkunoiden takana petipuuhia tai tekee pikkuduuneja jos oikein pyytää ja lupaa palkan.



Tällainenko pikkujumaluusko olisi kvarkkien ja kvasaarien luoja, kvanttifysiikan ja evoluution lakien kirjoittaja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakas Jumala, annan Artun löytyä elossa. Aamen. Ja voimia läheisille.

Vierailija
12/12 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittynyt rukoilu joukkovoimalla voi todistetusti auttaa.

kun todistat niin tehdään maailmanhistoriaa!

Anna tulla, odotan innolla!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä