Muistatteko Kannelmäen bunkkerisurman
Pieni ala-asteikäinen juuri jouluaaton kynnyksellä katosi ja löydettiin surmattuna. Kaveri oli ollut asialla ja kaverin vanhemmat osallistuneet jälkien peittelyyn.
Kommentit (17)
Se oli se Karo se tekijä jolla oli vanhemmat sukuineen rikkaita vaikutusvaltaisia ihmisiä.
Poikahan oli itsekin lapsi kun puukotti kaverinsa ilman mitään edeltävää riitaa.
Kyllä kai niillä joku riita oli ollut.
Tapahtui keväällä -84. Kaveri puukotti (ilmeisesti useita puukoniskuja) ala-asteikäisen luokkakaverinsa. Tekijää etsittiin pitkään, kunnes juttu selvisi. Teko liittyi poikien bändi/kitara-harrastukseen. Tästä oli poliisi-tv:ssä joskus juttua. Tekijä ei ollut nimeltään Karo vaan Raine, vanhemmat ei mitään tunnettuja.
Se oli se Karo se tekijä jolla oli vanhemmat sukuineen rikkaita vaikutusvaltaisia ihmisiä.
Poikahan oli itsekin lapsi kun puukotti kaverinsa ilman mitään edeltävää riitaa.
Murhiksesta selviää.
julkisuudessa erään tunnetun perheen lapseen, mutta todellisuudessa vanhemmat ei olleet mitään julkkiksia. En tiedä mistä tuo sitkeä huhu lähti liikkeelle
Mä en tiennyt tästä, vaikka elin oman lapsuuteni Kannelmäessä vain joitakin vuosia myöhemmin. Miten bunkkeri liittyi asiaan? Lapsena ihmeteltiin aina niitä bunkkereiden ja vallihautojen jämiä, joita sieltä metsistä löytyi.
Siis eivät olleet mitään erityisen rikkaita ja vaikutusvaltaisia. En tiedä mistä noi Karo-huhut ja muut on lähtenyt liikkeelle. Miksi rikkaat ja vaikutusvaltaiset asuisivat huonomaineisessa Kantsun lähiössä ja lapsi kävisi Pelimannin koulua?
On se tappajan isukki joku varatuomari tai sellainen. Eli ei mitään alinta kastia.
En tiedä mistä Karon nappasin kun tarkoitin Raine.
Hänen isänsä oli korkeassa virassa tuomarina ja kyllä siitä todisteita löytyi et hän peitteli poikansa tekoa. Rainen äiti oli entinen Miss suomi finalisti tai Suomen neito finalisti. Mitä kukakin sit julkkiksena pitää? =)
Siinä käytettiin sitä surullisen kuuluisaa hyvä veli järjestelmää eli tuomari isän eri viroissa olevat kaverit suojeli ystävänsä poikaa.
mutta ei mikään julkkis, kuten tämä perhe, joiden poikaa tekijäksi puhuttiin
tän missin poika oli Karo, jota siis tekijäksi huhuissa puhuttiin!
Siis eivät olleet mitään erityisen rikkaita ja vaikutusvaltaisia. En tiedä mistä noi Karo-huhut ja muut on lähtenyt liikkeelle. Miksi rikkaat ja vaikutusvaltaiset asuisivat huonomaineisessa Kantsun lähiössä ja lapsi kävisi Pelimannin koulua?
Lehdissä oli silloin heti tuoreeltaan, että isä? olisi ollut joku virkamies suht. korkeassa asemassa. Ei siis mikään julkkis, mutta ei mitään wt-porukkaa. Kannelmäkikään ei 30 vuotta sitten ollut ihan samanlainen kuin nyt.
kai tiedätte, että Kannelmäessäkin on "hyvä" puoli ja "huono" puoli? Pelimannin koulun seutu on sitä "huonoa" aluetta, radan väärällä puolella, rumia betonitaloja, joka ilta, aamu ja viikonloppu poliisit paikalla. Radan toisella puolella on vanha Kannelmäki, joka on oikeasti ihan kivaa, jopa idyllistä, turvallista seutua. Kävin itse aikoinaan peruskouluni siellä, suurin osa kavereistani oli ihan ehtoja pikkuporvareiden pentuja :)
on muuttamassa Kannelmäkeen eli ei ole hyvämaineista seutua.
Tää on kyllä niin hurja juttu. Ehkä järisyttävin historiassa..
Kyllä tän muistaa. Olin itse silloin Pelimannissa ala-asteella, tosin ei siinä koulussa yläastetta olekaan.
Se oli se Karo se tekijä jolla oli vanhemmat sukuineen rikkaita vaikutusvaltaisia ihmisiä.
Poikahan oli itsekin lapsi kun puukotti kaverinsa ilman mitään edeltävää riitaa.