Lue keskustelun säännöt.
Kauppa 24 asti auki, lähdenkö ostamaan
05.10.2012 |
Pätkiksiä vai en? Kävellen pitäisi mennä vesisateessa :l Mitä mieltä mammat ovat?
Kommentit (4)
B: et tarvutse suklaata. Jos on ihan pakko, laita kippoon 1dl kaakojauhetta ja pari tilkkaa vettä, sekoita
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mukaan! Käy vaan hakemassa. Itsekin käyn välillä, jos mieli tekee. :) Ehkä se lapsikin nukahtaa, kun pääsee vähäks aikaa raittiiseen ilmaan.
Lapsikaan ei nuku vielä niin pääsisi pikku lenkille.. Toisaalta siellä on hirmu ikävä ilma. :/