Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Meidän pojalla on kamalan kova ääni..
09.02.2006 |
siis välillä ihan hävettää, kun se kailottaa kaupan käytävillä. Ei itke tai kiukkua, mutta höpöttää, niin suureen ääneen, että vieraatkin sitä pysähtyvät päivittelemään:/
Kommentit (4)
Neuvolan kuulotesteissä kuulee kuulemma normaalisti, joten en ole edes tuolta kantilta ajatellut asiaa..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei vain aina viitsisi olla hyssyttelemässä. Varsinkin omiin leikkeihinsä uppoutuneena desibelit helposti nousevat. Ja on ollut kovaääninen ihan vauvasta lähtien.
äänellä, ja äänessä myös huomattava käheys. Käymme sen takia foniatrilla. Olemme myös saaneet ohjeita huomauttaa liian kovasta äänestä...
Alue: Aihe vapaa
Anna pojan puhua vaan!