Lue keskustelun säännöt.
Vanhempani ovat sairaita, joten he ovat huonompia kuin miehen vanhemmat
01.10.2012 |
Kurjaa että olen saanut niin huonot vanhemmat, etteivät voi hoitaa lapsenlapsiaan, tai viedä näitä vaikka etelään :(
Kommentit (2)
lasten isä tappoi itsensä. Ei kyllä sitä ennenkään vuosiin tavannut lapsiaan.
Lasten isän puoleiset vanhemmat ei halua tavata lapsenlapsiaan lainkaan.
Oma isäni on kuollut kun olin teini-ikäinen, joten ei "hoitanut" minua eikä lapsianikaan.
Äitini on sairas, joten hänkään ei hoida.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ovat nimittäin kuolleet, ihan vaan vittumaisuuttaan etteivät voi hoitaa lastenlapsiaan!