Lue keskustelun säännöt.
Oho,olipa auton lasit jäässä! Täytyy varmaan etsiä raappa jostain
22.10.2012 |
Pienenä bonuksena sekin tuli huomattua ettei lämmityslaite toimi :D
Kommentit (2)
auto on kyllä lämppärissä+sisätilanlämmitin on aamuisin päällä,mutta tänään pääsi pakkanen yllättämään! ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En kestäisi yhtään tuollaista aamua. Siksi meillä on kahden auton lämmin talli talossa:)
Ihan kamalaa olisiaamulla lähteä kylmään autoon ja raaputella sitä. Tein sitä 10 vuotta ennen tätä ratkaisua. Työpaikalla meillä saa myös autot piuhan päähän eli ei tarvitse pahemmin tuskailla.