Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi juoda käsidesiä?

Vierailija
11.10.2012 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittavat limpparia sekaan, tuskin kukaan nyt siltään voi tollasta litkua nauttia.

Vierailija
2/6 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hah hah. vai että hoitajat käsidesiä vetelis... miksi? samalla vaivalla vois huikkia piilopullosta. taas on toimittajilla leikannut ja kansa uskoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahasti riippuvaiset juovat vaikka kusta jos siitä menee sekaisin.

Yksi juo sinolia,toinen resilaria...

Vierailija
4/6 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt ihmisten halua sekoittaa päänsä jollain aineilla. Miksi tavallinen elämä on niin rasittavaa ettei sitä kestä selvinpäin?

Vierailija
5/6 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut, että alkoholismi on ihan ICD-luokiteltu sairaus?

Vierailija
6/6 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahasti riippuvaiset juovat vaikka kusta jos siitä menee sekaisin.

Yksi juo sinolia,toinen resilaria...


Eihän se tupakkakaan herkulta maistu, jos ihan totta puhutaan, saati moni viinas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän