Löytyykö täältä muita pareja, jotka nussivat päivittäin?
Kommentit (9)
Sen ajan, mitä käyttää päivittäin nussimiseen, voisi käyttää johonkin muuhun.
Itsellä ainakin voiton vievät: käsitöiden tekeminen, puutarhatyöt, hyvän ruoan laittaminen. kirjan lukeminen.
Mutta siis, jokainen tekee sitä, mistä tulee parhaimmat kicksit.
Pari kuukautta ollut naiseni kanssa kimpassa (Oon 31v, hän 29v) ja kyllä, lähestulkoon päivittäin ja silloinkin yleensä aamuin illoin. Seksuaalinen vetovoima välillämme on valtava, ja tuntemus toisiamme kohtaan sängyssä vain kasvaa, ja homma vain paranee kerta kerralta. Me tehdään muksuja ainakin sata... Genitaalinen yhteensopivuus on ihan loistava samoin kuin henkinen.
muistathan, että hääkakun jälkeen et saa enää pesää.
Tuo on vain alkuhuumaa.
Nyt aviomiehen kanssa ei se niin mukavaa olekkaan, mutta minkäs teet?
Onneksi niitä muistoja ei kukaan voi viedä pois.
Sen ajan, mitä käyttää päivittäin nussimiseen, voisi käyttää johonkin muuhun.
Itsellä ainakin voiton vievät: käsitöiden tekeminen, puutarhatyöt, hyvän ruoan laittaminen. kirjan lukeminen.
Mutta siis, jokainen tekee sitä, mistä tulee parhaimmat kicksit.
Sun aika menee näihin turhien viestien näpyttelyyn 24/7.........Muuta elämää ei sulla ole.
joten uusi erä pian otetaan. Nam, naiminen on mukavaa puuhaa.
Yhdessä ollaan oltu jo 18v
Itse tunnut olevan sen puutteessa!
Menkkapäiviä lukuunottamatta yleensä vähintään kerran päivässä. 13 vuotta jo yhdessä, eikä kiimaisuus näytä vielä vähenemisen merkkejä kummallakaan.
Pari kuukautta ollut naiseni kanssa kimpassa (Oon 31v, hän 29v) ja kyllä, lähestulkoon päivittäin ja silloinkin yleensä aamuin illoin. Seksuaalinen vetovoima välillämme on valtava, ja tuntemus toisiamme kohtaan sängyssä vain kasvaa, ja homma vain paranee kerta kerralta. Me tehdään muksuja ainakin sata... Genitaalinen yhteensopivuus on ihan loistava samoin kuin henkinen.