Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fukushiman ydinvoimalaan iskeytyy taifuuni!

Vierailija
30.09.2012 |

Tällaista sitten taas.. Elkää sitten syökö apteekin synteettistä jodia, se on epäterveellistä:



http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=824206

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://fukushima-diary.com/2012/10/beta-nuclide-in-osaka-tap-water-spik…



Taifuunin jälkeen vesijohtovedessä suurimmat pitoisuudet radioaktiivista jätettä sitten itse alkuperäisen onnettomuuden.



Kuten ennustettua, taifuuni on vapauttanut Fukushimasta jälleen ennätysmäärät säteilyä. Kantsii siis täällä Suomessakin seuraavat päivät noin viikon-kaksi olla mahd. paljon sisällä







Alueella on myös ollut sarja järistyksiä, jotka ovat saattaneet vaikuttaa radioaktiivisten aineiden lisääntyneisiin päästöihin:



http://fukushima-diary.com/2012/10/m5-2-offshore-fukushima-2/



http://fukushima-diary.com/2012/10/m6-3-iwate-offshore/



http://fukushima-diary.com/2012/10/m4-4-ibaraki-offshore/



Vierailija
2/3 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan maailma aika pimeä paikka, kun eliitti pitää valtaansa. mutta kyllä me se parannetaan kun kaikki yrittää yhdessä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan