Lue keskustelun säännöt.
Voiko Madonnan keikalle laitta saappaat? Vai onko liian kesäistä vielä?
Kommentit (3)
Tän aamun +7 oli kyllä kaukana kesästä.
Eiks Madonnalla itelläki yleensä oo jotkut sex me up -buutsit?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kun aurinko laskee. Saapaat jakaan niin ei varpaat palellu.
lämmintä päälle! sielläon tosi kylmä sitten illallla. Villatakki mukaan.