Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
G: Minkä ikäisen lapsen antaisit hypätä hyppytornista?
Kommentit (4)
Meillä 6 v hyppäsi ekan kerran. Ja myös vikan, ei ole pariin vuoteen uskaltanut uudelleen kun sattui jalkoihin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tosin vain kolmesta metristä, vitosesta en antaisi hypätä.
Pikkuveli (8v) ei halua vielä kokeilla, metrin ponnu on tarpeeksi.
Lapset uivat hyvin. Miksi ette anna hypätä? Meillä on hyppyharjoitukset aloitettu laiturilta ja jatkettu metristä, joten hyvin osaavat tekniikan ja tietävät, että kirpaisee, jos raajat ovat miten sattuu.
Alue: Aihe vapaa
oma 8-vuotias ei halua hypätä, olisin antanut hypätä viime vuonna.
Onko kymppiin joku ikäraja?