Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos tilaa alaikäiselle Visa electronin sekä avaa uuden käyttötilin, voiko valita minkä Nordean vaan?

Vierailija
04.07.2012 |

Mä en jaksa lukea noita Nordean ohjeita, kätevämpi kysyä täältä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja molempien (poika ja minä) piti olla paikalla ja toisen vanhemman suostumuskin (sen voi hoitaa pankkitunnuksilla).

Vierailija
2/7 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole känyt vuosiin pankissa, olen ihan pihalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ole auki kuin kolme tuntia päivästä.



Mikseihän niillä ole noin hyvä palvelu kuin op.lla.

Vierailija
4/7 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin alkoi kiinnostaa. Minkä ikäinen voi saada kortin? Onko 13v liian nuori? Käyttöehdoissa ei ollut ikää, ainoastaan puhuttiin alaikäisistä.

Vierailija
5/7 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin alkoi kiinnostaa. Minkä ikäinen voi saada kortin? Onko 13v liian nuori? Käyttöehdoissa ei ollut ikää, ainoastaan puhuttiin alaikäisistä.

Mutta siitä nyt on jo aikaa.

Vierailija
6/7 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Nordean Visa Electronin 10-vuotiaana. En usko että siinä on ikärajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muistakaa ottaa isältä valtakirja kortin hankkimiseen, sillä sitä tarvitaan korttia tilatessa. Valtakirjan tulee olla ylsilöity juuri kortin tilaamiseen. Nordealta saa myös "yleis" valtakirjoja joilla voi helposti hoitaa alaikäisen pankkiasioita. Eli avata käyttötilin, tilata kortin, liittää tilin verkkopankkiin jne.





Visa Electronin tilaamiseen ei ole ikärajoja, joten sen voi tilata heti kun tuntuu että lapsi voisi osata huolehtia sen käytöstä ja pidosta. Turvarajat kannattaa pitää pieninä, mikäli kortti hukkuisi.