Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kerron teille salaisuuden!!
23.05.2012 |
Mulla on maailman suloisin tyttövauva :) Hän on niin ihana että meinaan kuolla ajatukseen että hän kohta herää ja saan hänet syliini :)
Kommentit (2)
Alkaa tulla vauvakuume itsellekin kun ajattelen tuollaista, ei pitäisi kyllä kun ikää jo 37 ja nuorempikin lapsista jo koululainen...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Oletko onnistunut synnyttämään tyttösi ihan salassa?
Ei neuvolakäyntejä? Kotisynnytys!?
Arvostan!
Mitenköhän käy siinä vaiheessa, kun lapsi alkaa tarvita esim. kela-korttia, pitäisi mennä kouluun, mutta lapsi on "salaisuus".