Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko Iida liian yleinen nimi?
13.05.2012 |
Haluaisin tytölle nimeksi Iida mut onko sitä nykyään käytetty jo liikaa??
Kommentit (5)
Paljonhan noita on, mutta harvemmin kahta samalla luokalla. Kaunis ja ajaton nimi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Yli 10 v sitten oli joka paikassa. Kiva nimi, anna vaan nimeksi.
.. mutta toinen nimi onkin sitten erikoisempi.
sama toisenkin tytön kanssa, etunimi muotinimi (Nea)
mutta toisena nimenä erikoisempaa. saavat sitten isompina ottaa toiset nimet käyttöön, jos tahtovat erottua massasta :D
Alue: Aihe vapaa
älä anna sitä