Lue keskustelun säännöt.
n. 100m2 OKT- asujat- paljonko sähkölasku kuukaudessa?
18.10.2008 |
Meillä on täsmälaskutus on ja kulutus on ollut n 60€/ kk. Tämä summa on siis pelkkä kulutus, sen päälle siirtomaksut jne.
Eli yhteensä sähkölasku ollut nyt syksyllä tuon em. Ollaan vasta muutettu, joten ei tarkempia tilastoja, siksi kyselenkin...
Meillä siis varaava vesikiertolattialämmitys ja takka, jota ahkeraan poltettu.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ilman siirtoa siis. Ilmälämpöpumppu on hankinnassa.