Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän mulla on? rv 22 ja pikkuisen enemmän kun tekee niin tuntuu että sydän tulee "hulluksi" (OV)

Vierailija
27.04.2012 |

Maanantaina on lääkäriaika. Mutta onko kellään tieto/kokemusta. Onko vaarallista?

Esim. tänään laitoin eskarilaista valmiiksi ja pikkusen enemmän touhusin niin sydän alkaa hakata suunnilleen 200 ja tulee hirveän heikko-olo.

Vettä juon n.2-3l päivässä. ei voi olla nestehukkaa. Kahvia en juo juuri ollenkaan.

Muutenkin elelen ihan suht terveellisesti.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi