Olen ketjuntappaja. Aina, kun kommentoin jotain,
keskustelu katkeaa kuin seinään.
Olisin yllättynyt, jos tähänkään kukaan kommentoisi mitään.
Kommentit (11)
Ja samat fiilikset kuin nro 7:lla. Eli tämäkin on varmaan niin tyhjentävä vastaus, että tän jälkeen kenenkään ei tarvii enää vastata - kun olen ikäänkuin vastannut enemmistön puolesta =)
Varsinkin sellaisiin syvällisempiin aiheisiin olen onnistunut usein sanomaan viimeisen sanan :D Mikä kyllä harmittaa, kun olisi halunnut pohdiskella asiaa jonkun kanssa.
elä sie hyvä tyttö höpäjä moisia...
Mulla ihan sama. Jos kommentoin ja tuon jotain mielenkiintoista asiaa, siis ihan faktaa, ketjuun, keskustelu katkeaa siihen.
En ymmärrä.
Luulen sen johtuvan siitä että vastaan niin fiksusti ja tyhjentävästi ettei kellään ole mitään lisättävää siihen:D
kirous katkesi, mutta jos katsot tätä aihetta keskustelu-listalla, niin nollaa näyttää vastausten määrässä..
kirous katkesi, mutta jos katsot tätä aihetta keskustelu-listalla, niin nollaa näyttää vastausten määrässä..
ei enää
Ja samat fiilikset kuin nro 7:lla. Eli tämäkin on varmaan niin tyhjentävä vastaus, että tän jälkeen kenenkään ei tarvii enää vastata - kun olen ikäänkuin vastannut enemmistön puolesta =)
Mutta kerron myös sen, että vastaatte varmaankin liian nätisti. Pitää olla vähän räävitön ja provoava vastaus. Varmasti ette enää tapa keskustelua (itse en osaa mokomaa).
Masennuin taannoin tuosta ketjuntappamisesta sen verran, että lähdin av:ltä pois kokonaan. Joksikin aikaa.
Samoin minua oli harmittanut se, että aina kun annoin jollekin ongelmissa painivalle ap:lle hyvät vinkit, tämä ignoorasikin viestini täysin ja lankesi tappelemaan joidenkin provojen kanssa. Arrggh! :D
Pidin taukoa ja palasin. Hoksasin että tämän paikan tarkoitus on sama, miksi ihmiset lukevat Seiskaa ja iltapäivälehtiä. Eli haetaan jotain raflaavaa päivän piristykseksi.
Palattuani en ole kommentoinut viestejä juuri ollenkaan. En edes sydäntäriipivimpiä avunpyyntöjä joissa osaisin olla avuksi. Enkä edes silloin, kun haahkat ovat valloittaneet vastaukset ja ap vain kaipaisi yhdä kunnon kannustusta.
Nykyään olen ennemminkin lukukannalla. Ammennan vaan av:n loppumattomasta viestitulvasta, mutta en anna itse enää mitään.