Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kummilapseni isä on ilmeisesti taas sortunut huumeisiin :(
17.05.2012 |
On ollut ilman huumeita jo 5 vuotta mutta ilmeisesti lapsen syntymä aiheutti paineita ja aloitti taas :(
Ihan kamalaa,nyt heillä pitäisi juuri olla se ihanin vaihe elämässä..
Kommentit (4)
eli ei se vauvan syntymä mitään ihanaa aikaa ole.. Voi olla masennusta vanhempien puolelta ja siinä tutustutaan aivan uuteen ihmiseen, siitä on kaukana kukat ja auringonpaiste..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ei ilmeisesti tajua miehensä tilannetta..ap
Alue: Aihe vapaa
on ihanaa aikaa? Se on kaikkea muuta.