Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Heitin 20 ensimmäistä vuotta elämästäni roskiin.
17.05.2012 |
Kaatopaikalle lähti omat neuvolakortit, nuoruusmuistot ja teini-iän muistovihot.
Oman vauvakirjani säilytin, kaikki 2000-lukua vanhempi lähti roskiin, eivät olleet sellaista aikaa, että sitä ikävä tulisi.
Kommentit (2)
Muuta hyvää lapsuudessani ja nuoruudessani ei sitten ollutkaan, olisin mieluusti antanut itseni adoptioon, mutta minkäs teet.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
nuoruusmuistoja enkä teini-iän muistovihkoja.
Ei tee mieli katsella niitä nyt mutta ehkä se aika vielä tulee.:)