Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinkahan kauan menee kun lehdistö tuo esiin Reinon "salarakkaan"

Vierailija
17.03.2012 |

"Vietin kuuman yön Reinon kanssa", Rovaniemeläinen Lissu kertoo.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka liittyy siihen tositv-sarjaan josta täällä kirjoitetaan paljon (en ole katsonut)? Olen nähnyt vaimon kuvan ja se on noin 1000000x paremman näköinen kuin se ryttyinen pikkumies. Ei kuulosta uskottavalta että Reino juoksisi tuolla pettämässä kaunista vaimoansa. Tuskinpa edes kauhean helposti irtoaisikaan?

Vierailija
2/11 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka liittyy siihen tositv-sarjaan josta täällä kirjoitetaan paljon (en ole katsonut)? Olen nähnyt vaimon kuvan ja se on noin 1000000x paremman näköinen kuin se ryttyinen pikkumies. Ei kuulosta uskottavalta että Reino juoksisi tuolla pettämässä kaunista vaimoansa. Tuskinpa edes kauhean helposti irtoaisikaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reino on "tunnettua sukua" ja yhden leffan tähti. Kyllä "näyttelijät" aina jostain saa, ihan tosi.



Olen samaa mieltä että vaimo on kyllä harvinaisen kaunis, nimenomaan LUONNONKAUNIS!



Kauneus ei muuten suojaa pettämiseltä.



Ap

Vierailija
4/11 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten niin tunnistettava kasvo? En minä ainakaan olisi regannut julkkikseksi. Tosin uuden sarjan myötä hänestä voi julkkiskasvo tulla.

Vierailija
5/11 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se pettää vaikka olis mikä kaunotar kotona. Ei tarvi kuin seurata Hollywood-juoruja tietääkseen tämän :)

Vierailija
6/11 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiri oli stara joskus 10-vuotta sitten. Hän näytti hyvältä ja esiintyi hyvin.



Muistavatko nykypäivän ihmiset kuitenkaan enää Siiriä? Saati sitten Reinoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8/11 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reinokin ok, mutta ei kumpikaan ole mikään poikkeuksellisen hyvännäköinen. Miksi puhutte että saaminen olisi jotenkin kauneudesta kiinni? Ei ole. Kriisejä on kauniillakin ja kauniidenkin miehet pettää. Toiset pettää ja toiset ei, ei riipu mitenkään ulkonäöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhutte että saaminen olisi jotenkin kauneudesta kiinni? Ei ole. Kriisejä on kauniillakin ja kauniidenkin miehet pettää. Toiset pettää ja toiset ei, ei riipu mitenkään ulkonäöstä.

Epäilin tuolla aikaisemmin, että irtoaisikohan Reinolle edes miten helposti. Oikeassa kuitenkin olet, että kaikille varmasti jostakin irtoaa. Muutenhan täällä vain kauniit ja komeat ihmiset lisääntyiisvät keskenään.

Vierailija
10/11 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiri oli stara joskus 10-vuotta sitten. Hän näytti hyvältä ja esiintyi hyvin.

Muistavatko nykypäivän ihmiset kuitenkaan enää Siiriä? Saati sitten Reinoa?

Olen käsittänyt, että tällä "kuuluisalla suvulla" tarkoitetaan paitsi Siiriä myös näiden vanhempia, siellä on jotain kuvanveistäjää ja isoäiti on Outi Heiskanen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveriani oli tullut helsinkiläisessä baarissa kinuamaan sänkyyn. Ei ollut onnistunut. Tapahtui pari vuotta sitten.