Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pakkasta -20, vauvan kans ulos?

Vierailija
27.02.2012 |

Pärjääkö vauva jos on sisävaatteiden lisäksi



- villapuku

- villasukat

- tumput

- töppöset

- kypärälakki

- pipo

- toppapuku

- lampaantalja rattaissa

- villahuopa päällä

- rattaiden tuulensuoja paksu

- peitto rattaiden aukon kohdalla



vauva 9kk, matka 30 minuuttia

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 1vuotiaan pakkasraja on -10 astetta.

Vierailija
2/3 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa mitään ko mulla on ollut aina kovakoppa ja se on lämpimämäpi ko nuo kärryt.



Mutta harso siihen kuomun eteen, että ei hengitysilma ole niin raaka. Onko pakko lähteä nyt heti, ettet voi odottaa ilman lauhtumista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei mitään todellista pakkasrajaa ole olemassa. Se on kuulemma pukeutumiskysymys.