Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakaspalvelu galluppi

Vierailija
24.03.2012 |

Hei!!



Teen pieni galluppi koulutyötä varten asiakaspalvelua koskien.

Tämä lähinnä koskee vaateliikkeisiin. Eli minkälaista asiakaspalvelu olette kokeneet?

Olen eniten kiinnostunut näiden liikkeiden asiakaspalvelusta: H&M, KappAhl, Lindex, Seppälä, Stockmann, Zara, Mango, Vero Moda sekä Vila.



Kertokaa omat kokoemuksenne. Mikä on hyvä asiakaspalvelua? Mikä on huono. Tervehtiikö myyjät? Entäs laatu ja hinta? Reklamaatiot? Palautukset ja Vaihdot?



Kiitos etukäteen!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki välillä vähän nokkaviakin pimuja myyjinä, mutta noin muuten perusystävällistä ja reipasta toimintaa. Huomasin myös, että ainakin pk-seudulla ovat palkanneet seksuaalivähemmistöön kuuluvia, hyvä juttu!



Lindex on jäänyt jotenkin tylyksi paikaksi, kahdessa eri toimipisteessä olen käynyt ja myyjät ovat olleet melko...no joo. Toisessa osattiin kyllä neuvoa kun kysyin, mutta...



Stockmannilla olen aina saanut hyvää palvelua, ei mitään valittamista. Ystävällistä, hymyilevää porukkaa töissä ja palautukset ym. sujuneet joustavasti. Myyjä saattaa myös oma-aloitteisesti kysyä avuntarvetta, josta iso plussa.

Vierailija
2/3 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M

*Asiallinen palvelu, kaikki toimii niinkuin pitää. Toki H&M ei ole mikään "palvelupaikka" siinä mielessä että myyjät tervehtisivät aina kun kävelee sisään/tarjoaisivat apua, mutta kuuluu heidän formaattiinsa enkä kaipaa apua koska mieluusti katselen rauhassa. Palvelua saa kun pyytää, esim. soittavat toiseen myymälään jos haluaa tietää onko tiettyä vaatetta siellä omassa koossa tm.



KappAhl

*Ihan ok, jotenkin hajuton ja mauton, mutta johtunee siitä etten tuolta koskaan mitään löydä.



Lindex

*Ihan ok palvelu, mutta itselläni ollut ongelmia heidän lahjakorttinsa kanssa, useamman myyjän kanssa koittivat saada sitä toimimaan, ja loppujen lopuksi sillä kertaa maksaminen lahjakortilla ei onnistunut (myöhemmin kyllä). Mielestäni hyvitykseksi tarjottu -20% normaalihintaisesta tuoteesta lappu ei ollut riittävä.



Seppälä

*Ihan ok, myyjät tervehtivät mutta eivät ule tuputtamaan apuaan.



Stockmann

*Pääosin erittäin hyvä palvelu, mutta joskus myös nirppanokkamyyjiä, ISOJA eroja myyjissä, 95% todella mukavia, sitten ne loput 5% eivät ymmärrä asiakaspalvelusta mitään. Ehkä siksi iskee huono myyjä enemmän Stocalla silmään koska myyjien taso keskimääräistä parempi, mätä omena erottuu, suorastaan loistaa joukosta kun sellaisen kohtaa.



Zara

*hyvin vähän kokemusta, en osaa sanoa mitään, ei ole jäänyt hyvässä/huonossa mieleen



Mango

*sama kun Zaran kohdalla



Vero Moda

*Mukavia myyjiä tervehtivät aina kun menee liikkeeseen, Mukava ja iloinen palvelu, mutta rento. Kysyvät tarvitseeko apua, jos sanoo ei uskovat sen eivätkä jää viereen hengailemaan, mikä hyvä asia.



Vila

*kamala palvelu, en enää juuri koskaan käy. Ihan ok tavallaan, mutta pakkomyynti ÄRSYTTÄÄ! Myyjät liikaa kyselevät ja ehdottavat tuotteita vaikka ei mitään kysy/on vastannut ettei apua tarvitse. Lisäksi se lisämyynti kassalla: AINA tuputetaan jotain. Ärsyttää kun ostaa vaikka paidan, niin kuuluu "tuossa meillä olisi korvakorut niin hyvin sopisivat tähän paitaan" tai "huomasikto että meillä tuossa nättejä toppeja tänään puoleen hintaaan".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindex & KappAhl: Esim Forumissa nämä liiikkeen myyjät voit usein kauheita!! En suosittele varsinkaa Lindex, siellä on lastenosastolla yksi myyjä joka ei tiedä mistään mitään eikä vaivautuu edes soittamaan muihiin liikkeisin. Samoin KappAhl. Ne ei ikinä soittaa tuotteiden perä jos heillä ei löydy haluaman tuoten.



Stockalla on melkein aina hyvä asiakapalveu. Tähän asti ehkä pari kertaa olen saanut huonon palvelun!!



Mangossa en juuri käy.



Zara: Aleksin lastenosastolla on hyvää asiakaspalvelua. Myyjät ovat mukavia ja tervehtivät. Ainut huono asia on ettei ole aina myyjä riitävästi.



H&M: Siellä myös olen saanut hyvän asiakaspalvelun. Tietysti riippuu missä H&Mssä käy. Asiakaspalvelu toimii ainakin Aleksanterinkadulla oleva lasten H&M.



Minulle on tärkeä että myyjät tervehtivät. En tykkää jos myyjä tuputtaa tai ehdottaa mulle tuoteita mitä en haluaa osta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän