Lue keskustelun säännöt.
Kevään muotiväreistä:
07.03.2012 |
Mitä mieltä?
Sekaisin ihan kaikkea kirkasta: sininen, punainen, vihreä - kaikki sekaisin. Ja räikeitä sävyjä.
Saa olla myös ruutua ja raitaa, kuvia mukana.
Minusta aivan ihana sekasotku.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
hmm..jotkut värit iskee niinkuin pinkki ja vaaleanpunainen. Mitä itse ajattelit ostaa tai pukeutua keväällä?