Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kaverin juttu, alapääkarvoista
07.03.2012 |
Mitäs otte mieltä, ystäväni sitte tokaisi että aika epänaisellista kun jotku ei aja alapääkarvojaan. Ei sitte vissiin ajatellu tai huomannu kun uimassa viimeks käytiin että jollain voi vaikka ollakin ne karvat ihan puskana (siis mulla :D ).
Tokasi vaan, että yököttävää ja epänaisellista.
Kaveri ihan vauhkona pitää itteensä karvattomana, kuulemma menee laaseroimaan kaikki pois.
Aika kummallista, että naiseus liittyy tohon , siis sillai ettei muka olisi naisellinen jos pillu ei ole sileä ku lapsella. :/
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
toinen tykkää hapansilakasta ja toinen ei. Kumpikaan ei ole väärässä.