Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotain minussa särkyi kun tuo Munamies on kasvattanut jalat ja esiintyi humalassa.

Vierailija
04.03.2012 |

Miksi, miksi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan luopunut kauniisti. nyt siitä mukavasta hahmosta piti tehdä joku ihme narkkari :( ikävää

Vierailija
2/7 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on todnäk vituttanu se munamieshomma jo aika kauan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan luopunut kauniisti. nyt siitä mukavasta hahmosta piti tehdä joku ihme narkkari :( ikävää


Siitä ois voitu tehdä munakas. Kato sunny side up ja silleen! LOL

Vierailija
4/7 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut ratsastavat kaksimielisillä vitseillä ja/tai viinanjuonnilla. Kyllähän se naurattaa mutta kyllä mua järkytti kun pikkukoululaisetkin tajus sen "kyllä mulle kakkonenkin kelpaa"-vitsin ja hihittivät. Lapset ei tosiaankaan ole kovin viattomia eikä sitä viattomuutta halua kukaan enää suojella.

Vierailija
5/7 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIköhän tuo ollut Hirviniemeltä aika tietoinen veto.Sitä on todnäk vituttanu se munamieshomma jo aika kauan.


Riku Nieminen on munamies.

Vierailija
6/7 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIköhän tuo ollut Hirviniemeltä aika tietoinen veto.Sitä on todnäk vituttanu se munamieshomma jo aika kauan.


Riku Nieminen on munamies.


My bad.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin näytetään lapsiriepuja, jotka haistelee liimaa. Ja sitten tehdään perään sketsiä siitä. Vaikka Putous onkin naurattanut, niin eilisessä kyllä hymyt hyyty pikkuhiljaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän