Lue keskustelun säännöt.
Mun timantit on kaikki levällään ja...
21.02.2012 |
en ole saanut järjestettyä suuria seteleitäni siisteihin pinoihin. Luksuskäsilaukussa on nöyhtää ja kaviaarissaniliikaa suolaa!
Säälikää mua maan matoset, elämäni on rankkaa!
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eikö kellään riitä ymmärrystä murheilleni?