Kaveri ja sen mies ei halua tulla meidän kyytiin, kun meidän autossa ei saa polttaa.
Kommentit (10)
Ajattelin että voitaisiiin mennä samalla autolla, säästettäisiin bensoissakin. Mutta eihän se nyt käy, kun ei saa polttaa.
Vaan omalla autolla, ajellaan sitten peräkanaa :)
No, mä ja mies ei taas haluta niiden kyytiin, kun käryttelevät. Tosin ei edes pyytäneet. Mä olisin kyllä voinut pysähtyä vaikka johonkin levähdyspaikalle. Luulis nyt että tunnin tai vähän yli voi olla ilman tupakkia?
ap
Ymmärrän ettei autossa saa polttaa, mutta ikävä se on tuoakantuskissakin olla... Sopikaa että tietyin väliajoin tai X kertaa matkalla pysähdytte tupakalle.
...Mutta epäilen kyllä vahvasti että heillä on jokin muu syy, ja tuo on vain tekosyy...?! Ehkä haluavat olla juhlissa lyhyemmän/pidemmän aikaa mitä te? (Ja muutenkin on ikävää olla riippuvainen toisten kyydistä, jos itse haluaakin nopeammin pois tai olla pidempään, niin on tyhmää "anoa" että joko mentäs/jäätäskö vielä hetkeksi)
Tai ehkä he eivät pidä teistä? Vaikka ovat ystävällisiä jne. niin ehkä ette ole heidän mielestään kiinnostavia---> heille olisi helvetti istua kanssanne pari tuntia/suunta autossa, mistä ei edes pääse pakenemaan/hermosauhuille jne.
Auto kun on pieni suljettu tila...;)
On muutenkin inhottavaa kuskata tupakanlöyhkäisiä ihmisiä joista tartuu yököttävää hajua penkkeihinkin. Potkukelkalla saavat polttaa vaikka ruohoa koko matkan...
Ymmärrän ettei autossa saa polttaa, mutta ikävä se on tuoakantuskissakin olla... Sopikaa että tietyin väliajoin tai X kertaa matkalla pysähdytte tupakalle.
...Mutta epäilen kyllä vahvasti että heillä on jokin muu syy, ja tuo on vain tekosyy...?! Ehkä haluavat olla juhlissa lyhyemmän/pidemmän aikaa mitä te? (Ja muutenkin on ikävää olla riippuvainen toisten kyydistä, jos itse haluaakin nopeammin pois tai olla pidempään, niin on tyhmää "anoa" että joko mentäs/jäätäskö vielä hetkeksi)
Tai ehkä he eivät pidä teistä? Vaikka ovat ystävällisiä jne. niin ehkä ette ole heidän mielestään kiinnostavia---> heille olisi helvetti istua kanssanne pari tuntia/suunta autossa, mistä ei edes pääse pakenemaan/hermosauhuille jne.
Auto kun on pieni suljettu tila...;)
Ei kyllä se on ihan oikea syy. Kaveri nimittäin sanoi että aikoo ottaa jo matkalla olutta, joten tupakkaa tekee koko ajan mieli.
ihmisiä jossain...Taisi olla jossain leffassa, slummissa...
MIKSI IHMEESSÄ TEILLÄ ON TUOLLAISIA YSTÄVIÄ?
pari taukoa matkalla, jos ei, niin menette sitten omilla autoilla.
Ei tosta sunkaan kannata stressiä ottaa.
Mäkin monesti mieluummin menen vain miehen kanssa, jos vaan mahdollista. Toki ekologiset pointit huomioon ottaen suostun myös kimppakyyteihin.
Ei kyllä se on ihan oikea syy. Kaveri nimittäin sanoi että aikoo ottaa jo matkalla olutta, joten tupakkaa tekee koko ajan mieli.
Jos meinaa olutta alkaa ottamaan jo autossa, niin pitää niiden muutenkin pysähdellä koko ajan, eikä vain tupakan takia. Vai pulloonko se meinas pissiä.
Joo, bileautoilijoiden kantsii antaa mennä keskenään.
ajakoot itse sitten!
Ne on aika harvassa nykyään, autot joissa SAA polttaa. Mitään.