Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman valitsisit: 10h unta vai 10h kahdenkeskistä aikaa miehesi kanssa?

Vierailija
05.01.2012 |

Lapset olisivat hoidossa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran lapset ovat hoidossa koko sen ajan

Vierailija
2/5 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ajassa ehtisi jo vaikka mitä, myös ottaa rakastelujen lomassa pienet päivätorkut sylikkäin.

Ostaisin kotiin samppanjaa ja veisin miehen myöhäisillalliselle petipuuhien jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seinäkiipeilemään tai mitä vaan kivaa yhdessä, kodin ulkopuolella, KERRANKIN!

Ja seksiä kotona tai hotellissa.

Vierailija
4/5 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on joutunut heräämään ainakin kerran yössä viimeiset 6 vuotta niin ottaisin ehdottomasti 10 h unta!

Vierailija
5/5 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unen valitsisin, kärsin unettomuudesta enkä tiedä koska oisin nukkunut yli 4h putkeen. Miehen kanssa on kahdenkeskistä laatuaikaa aina, kun ei ole niitä lapsia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän