Lue keskustelun säännöt.
Kumman valitsisit: 10h unta vai 10h kahdenkeskistä aikaa miehesi kanssa?
Kommentit (5)
Tuossa ajassa ehtisi jo vaikka mitä, myös ottaa rakastelujen lomassa pienet päivätorkut sylikkäin.
Ostaisin kotiin samppanjaa ja veisin miehen myöhäisillalliselle petipuuhien jälkeen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
seinäkiipeilemään tai mitä vaan kivaa yhdessä, kodin ulkopuolella, KERRANKIN!
Ja seksiä kotona tai hotellissa.
Kun on joutunut heräämään ainakin kerran yössä viimeiset 6 vuotta niin ottaisin ehdottomasti 10 h unta!
Unen valitsisin, kärsin unettomuudesta enkä tiedä koska oisin nukkunut yli 4h putkeen. Miehen kanssa on kahdenkeskistä laatuaikaa aina, kun ei ole niitä lapsia...
jos kerran lapset ovat hoidossa koko sen ajan