Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Ystävät" ovat taas jo jakaneet asuntoautoni ensi kesän "vuorot"

Vierailija
05.01.2012 |

Tulevat yllättymään, auto on omassa käytössämme koko kesän.

Saan varmasti vihat ja vittumaisen pihtarin maineen;-)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miksi ystäväsi jakavat käyttövuoroja asuntoautoosi?

Vierailija
2/6 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäviä kokemuksia siitäkin.

Lommoja ja rikottuja laitteita. "Ei kai nuo nyt mitään haittaa!"

"Me kyllä maksetaan BENSAT, GRRRR!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia en lainaa kalliimpaa omaisuutta, kuten autoa tai mökkiä. Siitä tulee äkkiä yhteistä omaisuutta.

Vierailija
4/6 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs ovat ilmaiseksi saaneet ajella autolla tähän saakka, niin susta tulee todellakin aivan kamala pihtari, joka ajattelee vain itseään ja todennäköisesti tiputtavat sut kaverilistoiltaan jne. Uskomattoman kiltti sä ainakin olet ollut tähän saakka, mä en olis antanut autoa varmaan edes maksusta muiden käyttöön.

Vierailija
5/6 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Me kyllä maksetaan BENSAT, GRRRR!"

että sentään bensat maksavat!

Ei kai kukaan kehtaa lainata maksamatta edes kuluja?! Siis vakuutuksia, veroja, arvonalenemaa ja huoltoa vastaavalta ajalta ja kilometreiltä. Ja tietysti hajottamaansa... Huonoja ystäviä.

Vierailija
6/6 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä testata tuo vastavuoroisuus kysymällä lainaan heidän omaisuuttaan.



Auto voi hajota ja kysyt lainaan heidän autoaan jne.



Mahtava olet kun olet antanut muille lainaksi ja maksanut kulut itse. Ihailtavaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi