Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Haaviston kannattajat pilkkaavat ja ilkkuvat täällä muita?

Vierailija
13.01.2012 |

Eikö täällä julkisella palstalla voi jokainen vapaasti ilmaista oman mielipiteensä, tulematta heti Haaviston kannattajien mollaamaksi?

Mitä ovat nämä sivistyneiksi itseään väittävät, jotka suurennuslasin kanssa, pilkkuviila kourassaan etsivät ja nauravat jokaisen pienen kielioppi-, kirjoitusvirheen perään ja alkavat nimitellä kömmähdyksen tehnyttä moukiksi, persuiksi ja junteiksi, muusta huutelusta puhumattakaan. Näyttäkää nyt se oma sivistyksenne taso, jos sitä on. Yleensähän on tapana ollut, että viisaampi vaikenee.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa vaikka hakea tältä palstalta Pekka Haavisto -aiheisia keskusteluja, ja laske huviksesi, moniko ketjuista on herjaava. En sano, etteivätkö Haaviston kannattajat tällä palstalla voisi syyllistyä typerään paskanjauhantaan, mutta katsele ihmeessä hakutuloksia, ja mieti sitten, kumpaa täällä on tapahtunut enemmän: Haaviston herjausta vai herjausta Haaviston kannattajien toimesta.

Kiitos ja hyvää päivänjatkoa.

jotenkin kommentoida tätä, kiitos!

Vierailija
2/33 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa vaikka hakea tältä palstalta Pekka Haavisto -aiheisia keskusteluja, ja laske huviksesi, moniko ketjuista on herjaava. En sano, etteivätkö Haaviston kannattajat tällä palstalla voisi syyllistyä typerään paskanjauhantaan, mutta katsele ihmeessä hakutuloksia, ja mieti sitten, kumpaa täällä on tapahtunut enemmän: Haaviston herjausta vai herjausta Haaviston kannattajien toimesta.

Kiitos ja hyvää päivänjatkoa.

jotenkin kommentoida tätä, kiitos!


Jos luet huolella tuon edellisen vastaukseni, joka on no. 13, ja mietit, mitä siinä kirjoitin, niin löydät siitä vastauksen myös tähän kysymykseesi.

# Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta selitetään nyt sitten taas uudestaan. Tällä palstalla on jouduttu viikon mittaa katselemaan todella kurjaa Haaviston mustamaalaamista. Ihmiset kestävät sitä vain aikansa, kunnes rupeavat veetuilemaan spämmääjille. Missä vaiheessa spämmääjät, lue ap, kääntävät tilanteen toisinpäin ja rupeavat marttyyreiksi. Harmillista menoa kaiken kaikkiaan. Olen palstaillut täälä vuosia eikä täällä ole koskaan ollut aikaisemmin tällaista. Viimeisen vuoden, puolentoistsa ajan tätä on joutunut sietämään jatkuvalla syötöllä.

Vierailija
4/33 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa vaikka hakea tältä palstalta Pekka Haavisto -aiheisia keskusteluja, ja laske huviksesi, moniko ketjuista on herjaava. En sano, etteivätkö Haaviston kannattajat tällä palstalla voisi syyllistyä typerään paskanjauhantaan, mutta katsele ihmeessä hakutuloksia, ja mieti sitten, kumpaa täällä on tapahtunut enemmän: Haaviston herjausta vai herjausta Haaviston kannattajien toimesta.

Kiitos ja hyvää päivänjatkoa.

jotenkin kommentoida tätä, kiitos!


Jos luet huolella tuon edellisen vastaukseni, joka on no. 13, ja mietit, mitä siinä kirjoitin, niin löydät siitä vastauksen myös tähän kysymykseesi.

# Ap.


Miksi et vastaa?

Vierailija
5/33 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta selitetään nyt sitten taas uudestaan. Tällä palstalla on jouduttu viikon mittaa katselemaan todella kurjaa Haaviston mustamaalaamista. Ihmiset kestävät sitä vain aikansa, kunnes rupeavat veetuilemaan spämmääjille. Missä vaiheessa spämmääjät, lue ap, kääntävät tilanteen toisinpäin ja rupeavat marttyyreiksi. Harmillista menoa kaiken kaikkiaan. Olen palstaillut täälä vuosia eikä täällä ole koskaan ollut aikaisemmin tällaista. Viimeisen vuoden, puolentoistsa ajan tätä on joutunut sietämään jatkuvalla syötöllä.


Onko mustamaalausta keskustella mm seuraavista:

Haaviston mies hakkasi jonkun baarissa?

Haaviston mies ajoi kännissä

Haavisto ei tunne Ruotsin pääministeriä

Haavisto ei tunne Venäjän presidenttiä

Haavisto on kirjoitellut cv:hen mitä sattuu

Jos ne olisi keksittyjä juttuja niin voisi puhua mustamaalauksesta. Nuo on kaikki totta, joten kai niistä nyt keskustella saa vai onko sekin nyt jo kielletty. Suurin osa vihreistä kun kirjoittaa täällä "älykkäitä" avauksia tyyliin Soini on läski jne yhtä nokkelaa.

Vierailija
6/33 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...


Onko mustamaalausta keskustella mm seuraavista:

Haaviston mies hakkasi jonkun baarissa?

Haaviston mies ajoi kännissä

Haavisto ei tunne Ruotsin pääministeriä

Haavisto ei tunne Venäjän presidenttiä

Haavisto on kirjoitellut cv:hen mitä sattuu

Jos ne olisi keksittyjä juttuja niin voisi puhua mustamaalauksesta. Nuo on kaikki totta, joten kai niistä nyt keskustella saa vai onko sekin nyt jo kielletty. Suurin osa vihreistä kun kirjoittaa täällä "älykkäitä" avauksia tyyliin Soini on läski jne yhtä nokkelaa.


Aiheellisia kysymyksiähän nuo kaikki on. Aiheellisia ja jostain syystä kovin kiusallisia vastattavaksi kiihkottomasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/33 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ÄÄNESTIN HAAVISTOA! NRO 2. Ihan vain sinun kiusaksesi :D, voit syyttää vain itseäsi ja spämmäystäsi.



Alunperin tarkoituksenani oli jättäytyä tavalliseen tapaani äänestämättä, mutta sinun vuoksesi, kävin nyt sitten antamassa ääneni homolle. Ime munaa!

Vierailija
8/33 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ÄÄNESTIN HAAVISTOA! NRO 2. Ihan vain sinun kiusaksesi :D, voit syyttää vain itseäsi ja spämmäystäsi. Alunperin tarkoituksenani oli jättäytyä tavalliseen tapaani äänestämättä, mutta sinun vuoksesi, kävin nyt sitten antamassa ääneni homolle. Ime munaa!


monet persuja eduskuntavaaleissa äänestäneet ovat liittyneet nyt Haaviston joukkoihin. Tässä mielestäni oiva esimerkki molempien rintamien yhteisestä älykkyydestä.

Terveisin

Sari äänestävä keskustalainen ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/33 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ÄÄNESTIN HAAVISTOA! NRO 2. Ihan vain sinun kiusaksesi :D, voit syyttää vain itseäsi ja spämmäystäsi. Alunperin tarkoituksenani oli jättäytyä tavalliseen tapaani äänestämättä, mutta sinun vuoksesi, kävin nyt sitten antamassa ääneni homolle. Ime munaa!


monet persuja eduskuntavaaleissa äänestäneet ovat liittyneet nyt Haaviston joukkoihin. Tässä mielestäni oiva esimerkki molempien rintamien yhteisestä älykkyydestä.

Terveisin

Sari äänestävä keskustalainen ohis

Haavistoa äänestävät korkeasti koulutetut, naiset ja humaanien arvojen ystävät. Persujen äänestäjäkunta on päinvastaista.

Vierailija
10/33 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni vihreitten klikki yrittää huutamalla tukahduttaa ne julkisuuteen nousseet, kröhöm, sanotaanko kiusalliset ilmiöt Haaviston persoonassa ja perhepiirissä. Kun samalla on tullut tietoon, että vihreä Haavisto kannattaa sananvapauden suitsemista, niin silloinhan senkin yskän syyn ymmärtää oikein hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/33 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni vihreitten klikki yrittää huutamalla tukahduttaa ne julkisuuteen nousseet, kröhöm, sanotaanko kiusalliset ilmiöt Haaviston persoonassa ja perhepiirissä. Kun samalla on tullut tietoon, että vihreä Haavisto kannattaa sananvapauden suitsemista, niin silloinhan senkin yskän syyn ymmärtää oikein hyvin.

palstalla olen taas huomannut sen, että pieni yhden hengen joukkio mustamaalaa ja vääristelee pakkomielteenomaisesti Haavistoa. Esim. Haavisto on toiminut yliopistossa luennoitsijana, jossa luennoitsijan titteli on vieraileva professori -> Haavisto on valehdellut olevansa professori. Jne.

Missä kohtaa Haavisto on sanonut kannattavansa sananvapauden suitsimista, voisitko linkittää tiedon jostain?

Vierailija
12/33 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kannatan Haavistoa, olen Vihreän puolueen jäsen, oikea kukkahakku ja mamujen ystävä. En kuitenkaan hauku täällä ketään sivistymättömäksi moukaksi.



Mutta huomaa kyllä kirjoitustyylistä, että aika moni viesti tuolta vastapuolelta on saman henkilön kirjoittamaa. En ota kantaa sivistykseen, mutta moukkamaisuutta kieltämättä löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/33 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä' ketään ilkkunut. Olisi kiva saada esimerkkejä joistakin ketjuista.

Minua rasittaa se, miten jotkut äänivaltaiset Suomen kansalaiset jaksavat jauhaa Eva Biaudetita, hänen puheestaan, hänen nimestään, kirjoittaa sen johdonmukaisesti ja loukkaavasti väärin.

Vierailija
14/33 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://markkuhuusko.puheenvuoro.uusisuomi.fi/93993-hyva-nuoret-vanhukse…



Viime vuonna palkittu ja eniten Usarissa tykätty Helena Eronen on sitoutumaton, mutta pääsi Hirvisaaren avustajaksi pari viikkoa sitten. Nyt hän on menettänyt ihmisarvonsa, hänestä on tullut persu, jota voi kaikki haukkua ja sylkeä päälle. Näin Suomessa. Samaa koulukiusaajaporukkaa löytyy myös täältä, kaikki eivät ole vihreitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/33 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asialliset keskustelutavat on aika kaukana... :/

Vierailija
16/33 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...


Onko mustamaalausta keskustella mm seuraavista:

Haaviston mies hakkasi jonkun baarissa?

Haaviston mies ajoi kännissä

Haavisto ei tunne Ruotsin pääministeriä

Haavisto ei tunne Venäjän presidenttiä

Haavisto on kirjoitellut cv:hen mitä sattuu

Jos ne olisi keksittyjä juttuja niin voisi puhua mustamaalauksesta. Nuo on kaikki totta, joten kai niistä nyt keskustella saa vai onko sekin nyt jo kielletty. Suurin osa vihreistä kun kirjoittaa täällä "älykkäitä" avauksia tyyliin Soini on läski jne yhtä nokkelaa.


Aiheellisia kysymyksiähän nuo kaikki on. Aiheellisia ja jostain syystä kovin kiusallisia vastattavaksi kiihkottomasti.


Vihreiden valheiden selityksen, selitystoimisto, alkakaahan kiihkottomasti hommiin.

Vierailija
17/33 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kerropa nyt kerrankin, että kuinka monta Haavisto-vastaista ketjua aiot vielä perustaa?


Että missäköhän tuossa aloituksessa vastustettiin Haavistoa?

Aloittajahan arvosteli siinä Haaviston KANNATTAJIEN ivailevaa ja herjaavaa nimittelyä kirjoitusvirheitä tekeviä keskustelijoita kohtaan ja sehän on kyllä valitettavasti aivan totta. Viime päivinä Haaviston kannattajat ovat olleet pahimmasta päästä nimittelijöitä ja ivaajia ainakin tällä palstalla, vaikka itse syytävät perussuomalaisia siitä samasta.

Tuskin ehdokkaanne itse sortuisi moiseen?

No en tiedä, koska en tunne, mutta oletan näin.

Vierailija
18/33 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa vaikka hakea tältä palstalta Pekka Haavisto -aiheisia keskusteluja, ja laske huviksesi, moniko ketjuista on herjaava. En sano, etteivätkö Haaviston kannattajat tällä palstalla voisi syyllistyä typerään paskanjauhantaan, mutta katsele ihmeessä hakutuloksia, ja mieti sitten, kumpaa täällä on tapahtunut enemmän: Haaviston herjausta vai herjausta Haaviston kannattajien toimesta.



Kiitos ja hyvää päivänjatkoa.

Vierailija
19/33 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina mennään saman kaavan mukaan. Järkyttävää jokun henkilön tms. dissausta päivätolkulla putkeen, kymemniä aloituksia samasta aiheesta, loputonta jankkausta ja suoranaista valehtelua, ja sitten kun ihmiset kyllästyy siihen ja antaa takaisin, alkaa tämä itku.



Ja laitanpa minäkin tähän palstapersun avuksi



www.mol.fi

Vierailija
20/33 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on jatkunut nyt eduskuntavaaleista saakka. Muutama palstavihreä harrastaa sitä. Ovat samaa porukkaa jotka ihannoivat mamuraiskaajia, islamia jne ja taas toisaalta mollaavat suomalaisia, helluntalaisia, lestadiolaisia ja oikeastaan ihan kaikkea. Heissä elää pieni katkera lapsi sisällä ja tuntuu, että heistä lähes kaikki makaavat kotona ja kirjoittelvat tänne näitä ääliöviestejä jatkuvalla syötöllä. Työttömyysprosentti on varmasti lähes sata ja koulutusta ei ole lainkaan. Haavisto on ihan ok tyyppi, mutta tuskin haluan samaistua sen kannattajiin, jotka tuntuvat olevan tosi vastenmielisiä ihmisiä. Nykyvihreillä ei ole mitään tekemistä enää sen vanhan vihreän liikkeen kanssa ja koko kannattajakunta tuntuu olevan jostain ääri-vasemmistolaisesta piireistä siirtynyt, siis sitä sakkia, joiden vanhemmat 70-luvulla veivät lapsensa pioneerileireille Leningradiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi