Miksi Haaviston kannattajat pilkkaavat ja ilkkuvat täällä muita?
Eikö täällä julkisella palstalla voi jokainen vapaasti ilmaista oman mielipiteensä, tulematta heti Haaviston kannattajien mollaamaksi?
Mitä ovat nämä sivistyneiksi itseään väittävät, jotka suurennuslasin kanssa, pilkkuviila kourassaan etsivät ja nauravat jokaisen pienen kielioppi-, kirjoitusvirheen perään ja alkavat nimitellä kömmähdyksen tehnyttä moukiksi, persuiksi ja junteiksi, muusta huutelusta puhumattakaan. Näyttäkää nyt se oma sivistyksenne taso, jos sitä on. Yleensähän on tapana ollut, että viisaampi vaikenee.
Kommentit (33)
Aina mennään saman kaavan mukaan. Järkyttävää jokun henkilön tms. dissausta päivätolkulla putkeen, kymemniä aloituksia samasta aiheesta, loputonta jankkausta ja suoranaista valehtelua, ja sitten kun ihmiset kyllästyy siihen ja antaa takaisin, alkaa tämä itku.
Ja laitanpa minäkin tähän palstapersun avuksi
Olet taas pyörinyt täällä koko päivän. Oletko ollut koskaan töissä vai elätätkö itsesi huorana ja asiakkaita on ymmärrettävästi erittäin vähän? Ei kellään normaalilla ole aikaa tuolla tavalla kirjoitella tänne kellon ympäri, sähän sekoilet täällä myös yöllä. Olet pahasti addiktoitunut ja todellakin suosittelen sinulle hoitoa, koulutusta ja sitten työelämän kokeilua. Ihan vilpittömästi toivon paranemistasi! Ei se sun raiskaajamamu kuitenkaan sinua elätä, joten elät siis minun veroeuroillani ja siitä en pidä :(
taidonnäytteistä ;)
Aina mennään saman kaavan mukaan. Järkyttävää jokun henkilön tms. dissausta päivätolkulla putkeen, kymemniä aloituksia samasta aiheesta, loputonta jankkausta ja suoranaista valehtelua, ja sitten kun ihmiset kyllästyy siihen ja antaa takaisin, alkaa tämä itku.
Ja laitanpa minäkin tähän palstapersun avuksi
Olet taas pyörinyt täällä koko päivän. Oletko ollut koskaan töissä vai elätätkö itsesi huorana ja asiakkaita on ymmärrettävästi erittäin vähän? Ei kellään normaalilla ole aikaa tuolla tavalla kirjoitella tänne kellon ympäri, sähän sekoilet täällä myös yöllä. Olet pahasti addiktoitunut ja todellakin suosittelen sinulle hoitoa, koulutusta ja sitten työelämän kokeilua. Ihan vilpittömästi toivon paranemistasi! Ei se sun raiskaajamamu kuitenkaan sinua elätä, joten elät siis minun veroeuroillani ja siitä en pidä :(
Tässä hyvä esimerkki Haaviston vastustajien taidonnäytteistä ;)
Tässähän ei tarvitse ollenkaan reagoida, kun nämä vastustajien kommentit puhuvat puolestaan jo ihan itsessään.
Kannattajakunnat ilkkuvat täällä päivittäin ja nimittelevät niitä, joiden arvomaailma ei jostain syystä kohtaa heidän omaansa.
Kun tunteet käyvät kuumina, niin pelkkä pilkku väärässä paikassa riittää ja saat kuulla olevasi sivistymätön moukka.
Ettekö te todellakaan ajattele sitä, että näin toimimalla sahaatte vain omaa oksaanne.
Näin ulkopuolisesta mediatutkijasta meno alkaa näyttää sille, että kannattajajoukoissa tyhmyys todella alkaa tiivistyä.
# Ap.
Näin ulkopuolisesta mediatutkijasta
sitten ulkopuolinen mediatutkija
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd
Kannattajakunnat ilkkuvat täällä päivittäin ja nimittelevät niitä, joiden arvomaailma ei jostain syystä kohtaa heidän omaansa.
Kun tunteet käyvät kuumina, niin pelkkä pilkku väärässä paikassa riittää ja saat kuulla olevasi sivistymätön moukka.
Ettekö te todellakaan ajattele sitä, että näin toimimalla sahaatte vain omaa oksaanne.Näin ulkopuolisesta mediatutkijasta meno alkaa näyttää sille, että kannattajajoukoissa tyhmyys todella alkaa tiivistyä.
# Ap.
Repesin. :D
Kiitos av!
siksi että tällälailla nää krhömpalstapersutkrhöm toimii, se on nähty viime aikoina kerta toisensa jälkeen. Ensin ne suututtaa kaikki tehtailemalla liukuhihnalta törkyaloituksiaan, sitten kun palstalaiset suuttuu, on aika hoitaa Haavisto-vastainen iltalypsy tällä lailla.
Kannattajakunnat ilkkuvat täällä päivittäin ja nimittelevät niitä, joiden arvomaailma ei jostain syystä kohtaa heidän omaansa.
Kun tunteet käyvät kuumina, niin pelkkä pilkku väärässä paikassa riittää ja saat kuulla olevasi sivistymätön moukka.
Ettekö te todellakaan ajattele sitä, että näin toimimalla sahaatte vain omaa oksaanne.Näin ulkopuolisesta mediatutkijasta meno alkaa näyttää sille, että kannattajajoukoissa tyhmyys todella alkaa tiivistyä.
# Ap.Repesin. :D
Kiitos av!
Mäkin olen joskus kirjoitellut yksinäni kun muita ei kiinnosta.
Kannattajakunnat ilkkuvat täällä päivittäin ja nimittelevät niitä, joiden arvomaailma ei jostain syystä kohtaa heidän omaansa.
Kun tunteet käyvät kuumina, niin pelkkä pilkku väärässä paikassa riittää ja saat kuulla olevasi sivistymätön moukka.
Ettekö te todellakaan ajattele sitä, että näin toimimalla sahaatte vain omaa oksaanne.Näin ulkopuolisesta mediatutkijasta meno alkaa näyttää sille, että kannattajajoukoissa tyhmyys todella alkaa tiivistyä.
# Ap.Repesin. :D
Kiitos av!
Mäkin olen joskus kirjoitellut yksinäni kun muita ei kiinnosta.
Nyt kirjoitan toisen viestin, ole hyvä. Pusi pusi.
Siksihän ne Haavistoakin äänestävät koska voivat samaistua siihen kun sekään ei ole kuin ylioppilas.
Heh heh...
Mutta kerropa nyt kerrankin, että kuinka monta Haavisto-vastaista ketjua aiot vielä perustaa?
Mutta kerropa nyt kerrankin, että kuinka monta Haavisto-vastaista ketjua aiot vielä perustaa?
Olet taas pyörinyt täällä koko päivän. Oletko ollut koskaan töissä vai elätätkö itsesi huorana ja asiakkaita on ymmärrettävästi erittäin vähän? Ei kellään normaalilla ole aikaa tuolla tavalla kirjoitella tänne kellon ympäri, sähän sekoilet täällä myös yöllä. Olet pahasti addiktoitunut ja todellakin suosittelen sinulle hoitoa, koulutusta ja sitten työelämän kokeilua. Ihan vilpittömästi toivon paranemistasi! Ei se sun raiskaajamamu kuitenkaan sinua elätä, joten elät siis minun veroeuroillani ja siitä en pidä :(