Lue keskustelun säännöt.
Onko normaalia, että juo vapaa-aikana, jos ei ole ollut
19.01.2012 |
lomaa viiteen vuoteen, ei sairaslomia, ei edes vapaapäiviä?
Ainut tapa nollata pää, kun ei muuta voi? Voisiko olla? Kyse siis siitä, että töistä päästyään juo lähes joka ilta 4-6 olutta?
Kommentit (2)
jos sitä voi normaalin rajana pitää
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta vuosikausien työskenteleminen ilman lomia tai vapaapäiviä ei todellakaan ole. Kyllä varmaan aika moni tilanteessa alkaisi olla niin loppu että etsisi helpotusta joko pullosta tai mielialalääkepurkista.