Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En usko (romanttiseen) rakkauteen

Vierailija
28.06.2026 |

Onko täällä muita, jotka ajattelee samalla tavalla?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon. En oo ikinä ollut "virallisesti" parisuhteessa mutta siltikin uskon. N34

Vierailija
2/23 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaatko tarpeeksi että sinulla on varaa elättää kotirouvaa? Toisin sanoen oletko DI?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään usko, että mua koskaan kukaan rakastaisi, "romanttisesti". Muiden välillä olen kyllä nähnyt aitoa rakkautta.

Vierailija
4/23 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko minäkään.

Miehet ei rakastaa naisia ihmisinä, vaan kaihoavat munineen aina vaan uusia ja uusia pilluja pantavaksi.

Mies voi asettua kodiksi naisen kanssa, koska saa kotipiian itselleen, kulujen jakajan ja lapsilleen  äidin.

Vierailija
5/23 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole uskon asia. Siihen on kykenevä, tai sitten ei ole. 

Vierailija
6/23 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään usko, että mua koskaan kukaan rakastaisi, "romanttisesti". Muiden välillä olen kyllä nähnyt aitoa rakkautta.

Mä en usko, että muidenkaan ihmisten välillä on oikeaa rakkautta. On vaan eriasteista tottumista, riippuvuutta ja tyytymistä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/23 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään usko, että mua koskaan kukaan rakastaisi, "romanttisesti". Muiden välillä olen kyllä nähnyt aitoa rakkautta.

Mä en usko, että muidenkaan ihmisten välillä on oikeaa rakkautta. On vaan eriasteista tottumista, riippuvuutta ja tyytymistä.

Ap

Minä olen todistanut muiden välillä rakkautta. Hyvin harvinaista se kyllä on.

Vierailija
8/23 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen romantiikkaa sinkkuna kukkakuvioissa. Ehkä romantiikka vaatii suhteessa sopivan romanttisen ihmisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/23 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, Pitää vaan odottaa riittävän hyvää kumppania eikä olla huonojen kanssa paremman puutteessa. 

Vierailija
10/23 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, rahallisen ja ajallisen hyödyn perässähän ne naiset useimmiten ovat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/23 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu omalle kohdalle en usko romanttista tai mitään muutakaan rakkautta enää tulevan, mutta näemmä lähipiirissä sitä koetaan moneen kertaan ja loputtomasti. 

Uskon romanttiseen rakkauteen, mutta myös siihen, että minä ainakin henkilökohtaisesti onnistun sen välttämään joka ainoa mahdollisen kerran.

Vierailija
12/23 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko minäkään.

Miehet ei rakastaa naisia ihmisinä, vaan kaihoavat munineen aina vaan uusia ja uusia pilluja pantavaksi.

Mies voi asettua kodiksi naisen kanssa, koska saa kotipiian itselleen, kulujen jakajan ja lapsilleen  äidin.

Niin mies joka ei kykene itsehillintään ja selibaattiin siis. Mies joka kykenee voi hyvinkin sitoutua naiseen, kun ei ole palliensa orja enää. Mutta tämä vaatii aika pitkän koulutuksen miehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/23 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, rahallisen ja ajallisen hyödyn perässähän ne naiset useimmiten ovat. 

Niin koska miehen rooli perheessä on elättää, silloin naiselle täytyy antaa rahaa tai tarjota koti ja ruokaa. Jos haluat 50/50 suhteen niin ryhdy honoksi ja ota myös itse takalistoosi siemeniä.

Vierailija
14/23 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, rahallisen ja ajallisen hyödyn perässähän ne naiset useimmiten ovat. 

Niin koska miehen rooli perheessä on elättää, silloin naiselle täytyy antaa rahaa tai tarjota koti ja ruokaa. Jos haluat 50/50 suhteen niin ryhdy honoksi ja ota myös itse takalistoosi siemeniä.

Mitäs muuta sinne 1800-luvulle kuuluu? Tiesitkö että naiset saavat äänestää ja käyvät töissä nykyään? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/23 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole uskosta kiinni vaan tahdosta ja intohimosta.

Vierailija
16/23 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään usko, että mua koskaan kukaan rakastaisi, "romanttisesti". Muiden välillä olen kyllä nähnyt aitoa rakkautta.

Mä en usko, että muidenkaan ihmisten välillä on oikeaa rakkautta. On vaan eriasteista tottumista, riippuvuutta ja tyytymistä.

Ap

Ei tartte samaa kommenttia kahteen kertaan laittaa

Vierailija
17/23 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään usko enää, niin monta varattua ja oikeesti todella mukavan oloista (eikä ees sillei komeaa) ukkomiestä piirittää ja kertoisin mielellään näiden naisille jos tietäisin ketä on. Naisille tungettu prinssi-prinsessa-satu on vaan satua, miehet on alakerran vietävissä. En noistakaaan olis koskaa uskonu (tiesin jälkikäteen), yhdenkin lapset odotti autossa kun se tuli moikkaan mua "hetkeks" eli noin tunniks. Enpä tienny tätäkään. Ja fakta on se että miehet ja naiset on pääosin erilaisia, se sammakko kuvaa tosiaan enemmän pääosaa äijistä valitettavasti. Prinssit on harvassa (ja inkkeleille nii prinssi = ei hakkaa, ei petä, on luotettava ja kuuntelee sekä puhuu)

Vierailija
18/23 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään usko, että mua koskaan kukaan rakastaisi, "romanttisesti". Muiden välillä olen kyllä nähnyt aitoa rakkautta.

Mä en usko, että muidenkaan ihmisten välillä on oikeaa rakkautta. On vaan eriasteista tottumista, riippuvuutta ja tyytymistä.

Ap

Niin, subjektiivinen kokeminen ei ole sama kuin objektiivinen totuus. 

Vierailija
19/23 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään usko enää, niin monta varattua ja oikeesti todella mukavan oloista (eikä ees sillei komeaa) ukkomiestä piirittää ja kertoisin mielellään näiden naisille jos tietäisin ketä on. Naisille tungettu prinssi-prinsessa-satu on vaan satua, miehet on alakerran vietävissä. En noistakaaan olis koskaa uskonu (tiesin jälkikäteen), yhdenkin lapset odotti autossa kun se tuli moikkaan mua "hetkeks" eli noin tunniks. Enpä tienny tätäkään. Ja fakta on se että miehet ja naiset on pääosin erilaisia, se sammakko kuvaa tosiaan enemmän pääosaa äijistä valitettavasti. Prinssit on harvassa (ja inkkeleille nii prinssi = ei hakkaa, ei petä, on luotettava ja kuuntelee sekä puhuu)

Niin ja en tiennyt et sillä on vaimokin, tai noilla muutamalla...mut siks toimin samal tavalla ite nykyää, en tarvii suhdetta nii jos äijä pettää niin oon ottanu linjan et jos se tekee mun elämästä hyvää (esim rahan avulla) nii ihan sama, jos taas ei oo rahaa nii sit petän itekin ja sielunkumppanuus pitää olla. Ei ihmiset oo pääosin monogamisia

Vierailija
20/23 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun uskon puutteesi mun rakkauttani pois vie. Jotkut rakastuu syvästi ja joskus hulluuteen saakka, jotkut ei.