Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En usko (romanttiseen) rakkauteen

Vierailija
28.06.2026 |

Onko täällä muita, jotka ajattelee samalla tavalla?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko minäkään.

Miehet ei rakastaa naisia ihmisinä, vaan kaihoavat munineen aina vaan uusia ja uusia pilluja pantavaksi.

Mies voi asettua kodiksi naisen kanssa, koska saa kotipiian itselleen, kulujen jakajan ja lapsilleen  äidin.

Niin minustakin tuntuu välillä, että onko koko rakkautta olemassa.. Näytellään vaan mahdollisimman kivaa ja mukavaa, että pääsee peiton alle... Sitten kun löytyy vielä parempi niin vaihdetaan uuteen kumppaniin...Oliko se rakkautta jos niin nopeasti loppuu?? Sitten vanhempana kun ei  enää pelitä, niin ollaan tottumuksesta yhdessä, jos ei kumpikaan ole väkivaltainen tai muuten v-mäinen,  niin sitten sitä sitten talostellaan ihan "kaveri" pariskuntana.. Taitaa olla aika kyynistä tekstiä?

 

Vastatkaapa miehet: Tunnetteko rakkautta naista kohtaan vai mitä se on? jos on rakkautta niin miten se teillä ilmenee?

Voitko rakastaa naista jos et "saa" mitään?

Vierailija
22/23 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään usko, että mua koskaan kukaan rakastaisi, "romanttisesti". Muiden välillä olen kyllä nähnyt aitoa rakkautta.

Mä en usko, että muidenkaan ihmisten välillä on oikeaa rakkautta. On vaan eriasteista tottumista, riippuvuutta ja tyytymistä.

Ap

Minä olen todistanut muiden välillä rakkautta. Hyvin harvinaista se kyllä on.

Miten sinä olet todistanut muiden välistä rakkautta? kerro esimerkkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mun ekan mieskumppanin kanssa 10 vuotta ja olin varmasti rakastunut,  sitten hän petti minua ja sain häneltä taudin. Koska en ollut lähettyvillä niin hän heti ryntäsi vieraisiin naisiin. Siihen loppui se suhde. Sitten muutamia suhteita on ollut ja viimeisin pitkä suhde on kestänyt 30 vuotta. Oli sitä jotain rakkautta vissiin alussa, mutta ei enää kait... kaverisuhde...  Mutta silti hyvä aviomies.  Mutta oli mukavaa kun mies oli viikon poissa kotoa, sain olla ihan yksin ja tehdä mitä huvittaa tai olla tekemättä. 

 

Tällä palstalla ainakin on ollut aivan hirveitä parisuhde tarinoita. Siihen nähden mulla menee  hyvin.