Lue keskustelun säännöt.
Mitä hemmettiä
28.06.2026 |
Kun joku soittaa Helsingin julkiseen hammashoitoon tarjotaan aikaa joko samana päivänä tai saa valita päivistä samalla viikolla vaikka kyseessä vain lohkeama eikä edes valita tai valehtele että olisi kipuja, mutta kun joku toinen soittaa sanotaan että kiireetön aika on 3 kk päästä. Jos ei särje saa kiireettömän ajan.
Kommentit (3)
Tuota mietin ihan terveydenhoidossa yleensä. Mieheni pääsee heti, minulle sanotaan että aikoja ei ole.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onko heillä boikotoidut numerot tai hlö tunnukset?