Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan. Mulla on kunnon lääkkeet.

Vierailija
2/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun kuin pikkuvauva. Siis hyvin huonosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein saa nukuttua kun joka yö  pitää haaveilla muun euroopan helteistä, jospa ne joskus tulisivat  tännekin asti.

Vierailija
4/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilppi on. Voi vaikka villasukat jalassa nukkua jos siltä tuntuu et laittaa viilennyksen kunnolla päälle.

Vierailija
5/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Helsingissä vielä ollut helteitä.

Vierailija
6/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan. Asun omakotitalossa ja taloni viilentää tarvittaessa ilmalämpöpumppu. Tänä kesänä ei olekaan vielä edes tarvinnut viilentää taloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan. Asun omakotitalossa ja taloni viilentää tarvittaessa ilmalämpöpumppu. Tänä kesänä ei olekaan vielä edes tarvinnut viilentää taloa.

on meillä ollut päällä jo pitkään, vaikka ulkona olisi vain 22 niin se on liikaa sisälle, makkarissa on +18

Vierailija
8/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä helteellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on ulkona 36 ja sisällä 29, vähän siinä ja siinä. Välillä laitetaan jäähdytys päälle hetkeksi.

Suomessa ei ikinä ole liian kuuma sisällä, jäähdytystä ei tarvita

Vierailija
10/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toini Kankaanniemellä (KD) oli aikanaan hyvä vinkki nukkumiseen. Buumerit ehkä muistaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opi peittämään ikkunoita ja parvekelaseja niin on oikein viileetä sisällä, silläkin on völiä kummallako puolella ikkunaa ne peitetään. 

Vierailija
12/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toini Kankaanniemellä (KD) oli aikanaan hyvä vinkki nukkumiseen. Buumerit ehkä muistaa :D

https://fi.wikipedia.org/wiki/Toimi_Kankaanniemi persu nykyään ja kumma kyl ei ole kuin kolme lasta.. eli ei oikein ymmärtänyt omia ohjeitaan tai lapsia ois ainakin 6 kuten sankariäidillä kuuluu olla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina +22 sisällä vaikka ulkona olisi +40

Vierailija
14/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan nukuttua. Nukun pelkällä pussilakanalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤔mistä helteistä puhutaan.

Vierailija
16/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti jos sisälämpötila nousee yli 27 asteeseen. Päälle hiostava sisäilma. Siirrettävää ilmastointilaitetta olen kokeillut, mutta hurina häiritsee eikä se ole paljon viilentänyt. Ei auta muuta kuin nukkua sen minkä pystyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme