Lue keskustelun säännöt.
Liian vaikea muistitesti??
28.06.2026 |
MMSE-muistitestissä on mm. kohta, jossa testattavan pitää toistaa "Ei mitään muttia eikä jossittelua".
Juteltiin tuttavan kanssa tästä ja hän tokaisi: "Ei kai kukaan ois osannut tuommosta toistaa kertakuulemalta, en ainakaan minä."
Olisitko sinä osannut?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tietenkin olisin, ja osasi äitinikin vielä siinä vaiheessa, kun MMSE-pisteet olivat 10/30.