Kuinka moni elää stressin/ahdistuksen/pelon alla?
Te jotka ette elä, kertokaa salaisuutenne.
Tajusin nyt 52-vuotiaana, että koko elämä on ollu juokse ja pakene taostelua vaikka oikeasti ei olisi tarvetta.
Miten saada muutettua suunta?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Mielialalääkkeet, en itse pärjää ilman.
Mä en niihin lähde,koska tiedän että voin paöjon tehdä itse asian eteen
"Tajusin nyt 52-vuotiaana, että koko elämä on ollu juokse ja pakene taostelua vaikka oikeasti ei olisi tarvetta."
Jonkin verran nuorempi olen, mutta samat turhat stressin aiheet ja stressaavat ajatukset vaivaa ja kalvaa mieltä. Yleinen turvattomuuden tunne on ikävä kaveri kulkijana rinnalla
Vierailija kirjoitti:
Mielialalääkkeet, en itse pärjää ilman.
Mitä lääkettä sinä syöt?
Sama ongelma. Harkitsen työterveyteen menoa jo. Monta vuotta menny elämästä pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielialalääkkeet, en itse pärjää ilman.
Mä en niihin lähde,koska tiedän että voin paöjon tehdä itse asian eteen
En minäkään ja niitä ne tyrkyttää. Stressi meni ahdistuksen puolelle. Olisivat halunneet hoitaa sitä masennuksena mielialalääkkeillä. Onhan tuo ihan hanurista kun eihän ensiavussakaan aleta korjaamaan kättä jos jalka on poikki. Ihan suomeksi sanoin sille lääkärille ettei mun ongelmani ole masennus vaan ahdistus. En tiedä vieläkään miksi se halusi väittää että olen masentunut.
Minkälaisista asioista koette ahdistusta?
Mielialalääkkeet, en itse pärjää ilman.