Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vantaalla tunkeuduttiin yöllä auki jätetystä ovesta sisälle

Vierailija
28.06.2026 |

"Itä-Uudenmaan pelastuslaitos varoittaa jättämästä alimman kerroksen parvekkeen tai terassin ovia auki yön ajaksi, vaikka helle hiostaisi ja tekisi mieli avata luukut pienelle tuulenvireelle.

 

Tunkeilijoiden mahdollisuus on nimittäin olemassa. Poliisi kertoo viestipalvelu X:ssä, että lauantain vastaisena yönä sattui vastaavanlainen tapaus.

Mitään ei kuitenkaan sattunut ja tunkeilija pakeni paikalta.

– Ei saatu tällä kertaa kiinni, poliisi kirjoittaa julkaisussa tekoälyväritteisen kuvan kera."

 

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f7e5b20-b89a-46b1-b978-461bc5a76244

 

Vantaalla. Aina kun Vantaasta uutisoidaan, se on negatiivista.

 

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pölö pitää olla, että tunkeutuu asuntoon, jossa satavarmasti on joku paikalla

Vierailija
2/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pölö pitää olla, että tunkeutuu asuntoon, jossa satavarmasti on joku paikalla

Sehän on juuri raiskaajan tavoite.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pölö pitää olla, että tunkeutuu asuntoon, jossa satavarmasti on joku paikalla

Sehän on juuri raiskaajan tavoite.

Ap

Kuinka paljon tämmöisiä rais kaajia on ollut... 

Vierailija
4/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla joku humalainen,  joka viinapäissään on mennyt väärästä ovesta.

Heti lähti, niin todennäköisin vaihtoehto.

Pidän edelleen terassin oven auki.

Vierailija
5/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo näkynyt, vaikka 25 vuotta olen ovia auki pitänyt yöt ja päivät

Koivukylä

Vierailija
6/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla joku humalainen,  joka viinapäissään on mennyt väärästä ovesta.

Heti lähti, niin todennäköisin vaihtoehto.

Pidän edelleen terassin oven auki.

Todellakin tästä on ollut kysymys. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pölö pitää olla, että tunkeutuu asuntoon, jossa satavarmasti on joku paikalla

Sehän on juuri raiskaajan tavoite.

Ap

Kuinka paljon tämmöisiä rais kaajia on ollut... 

Eivät ole saaneet tilaisuutta kun naiset pitää ovet lukittuina.

Ap

Vierailija
8/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs positiivista on Oulusta tai Turusta uutisoitu... Tai vaikka Kuopiosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pölö pitää olla, että tunkeutuu asuntoon, jossa satavarmasti on joku paikalla

Sehän on juuri raiskaajan tavoite.

Ap

Myös kidnappaajan ja mur haajan. Ei voi mu r hata jos henkilö ei ole paikan päällä eikä voi myöskään kidnapata mukaansa.

Vierailija
10/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pölö pitää olla, että tunkeutuu asuntoon, jossa satavarmasti on joku paikalla

Kuinka pöljä aukaisee oven ja menee nukkumaan ? Vaikka olen yli 50 niin ei ikinä ole ovi auki nukuttu, maan tasalla. Minun lapsuudessa oli ovet yöt lukossa ja päivällä jos ei oltu kotona 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaalla kun asutaan, on aivan normaalia että jokainen ovi pidetään lukittuna päivisin ja varmuuslukoilla öisin. Edes kolmannen kerroksen lasitetun parvekkeen ovea ei tietenkään jätetä yöksi auki.

Vierailija
12/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pölö pitää olla, että tunkeutuu asuntoon, jossa satavarmasti on joku paikalla

Sehän on juuri raiskaajan tavoite.

Ap

Kuinka paljon tämmöisiä rais kaajia on ollut... 

Eivät ole saaneet tilaisuutta kun naiset pitää ovet lukittuina.

Ap

Ei voi pudottaa uhria parvekkeelta jos tekijä/tekijät ei pääse ovesta sisään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kantis vai maamu

Vierailija
14/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa joku oli kiivennyt ilmeisesti korkeammalla olevalle parvekkeelle ja mennyt avoimesta ovesta asuntoon sisälle. Ei mainita, monesko kerros kyseessä.

https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/9562646

"Poliisi sai tiistaina kiinni miehen, joka tunkeutui kerrostaloasuntoon Kivenlahdessa. Miestä epäillään varastaneen asukkaan omaisuutta.

Ensitietojen perusteella selviää, että mies pääsi asuntoon kiipeämällä rakennustelineitä pitkin viereisen talon katolle ja siitä edelleen toisessa talossa sijainneelle parvekkeelle. Parvekkeen ovi asuntoon oli auki."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pölö pitää olla, että tunkeutuu asuntoon, jossa satavarmasti on joku paikalla

Kuinka pöllö pitää olla että jättää yöksi oven auki. Tunkeutujia riittää kyllä.

Vierailija
16/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten avonaisesta ovesta tunkeudutaan?

Vierailija
17/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pölö pitää olla, että tunkeutuu asuntoon, jossa satavarmasti on joku paikalla

Sehän on juuri raiskaajan tavoite.

Ap

Kuinka paljon tämmöisiä rais kaajia on ollut... 

Eivät ole saaneet tilaisuutta kun naiset pitää ovet lukittuina.

Ap

Elääkö ihmiset oikeasti noin ahdasmielistä elämää, että koko ajan pelkää jotain. Nautinnollista elämää sinne silmälappujen  ja lukkojen taakse.

Vierailija
18/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko kantis vai maamu

Veikkaan maamua kun kerran Vantaalla tapahtunut.

Ap

Vierailija
19/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pölö pitää olla, että tunkeutuu asuntoon, jossa satavarmasti on joku paikalla

Kuinka pöllö pitää olla että jättää yöksi oven auki. Tunkeutujia riittää kyllä.

Missä niitä riittää... ei niistä ainakaan uutisoida.

Vierailija
20/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä uskaltaisi jättää ovea auki missään päin Suomea. En edes keskellä korpea mökillä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi