Vantaalla tunkeuduttiin yöllä auki jätetystä ovesta sisälle
"Itä-Uudenmaan pelastuslaitos varoittaa jättämästä alimman kerroksen parvekkeen tai terassin ovia auki yön ajaksi, vaikka helle hiostaisi ja tekisi mieli avata luukut pienelle tuulenvireelle.
Tunkeilijoiden mahdollisuus on nimittäin olemassa. Poliisi kertoo viestipalvelu X:ssä, että lauantain vastaisena yönä sattui vastaavanlainen tapaus.
Mitään ei kuitenkaan sattunut ja tunkeilija pakeni paikalta.
– Ei saatu tällä kertaa kiinni, poliisi kirjoittaa julkaisussa tekoälyväritteisen kuvan kera."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f7e5b20-b89a-46b1-b978-461bc5a76244
Vantaalla. Aina kun Vantaasta uutisoidaan, se on negatiivista.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pölö pitää olla, että tunkeutuu asuntoon, jossa satavarmasti on joku paikalla
Sehän on juuri raiskaajan tavoite.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pölö pitää olla, että tunkeutuu asuntoon, jossa satavarmasti on joku paikalla
Sehän on juuri raiskaajan tavoite.
Ap
Kuinka paljon tämmöisiä rais kaajia on ollut...
Voi olla joku humalainen, joka viinapäissään on mennyt väärästä ovesta.
Heti lähti, niin todennäköisin vaihtoehto.
Pidän edelleen terassin oven auki.
Ei oo näkynyt, vaikka 25 vuotta olen ovia auki pitänyt yöt ja päivät
Koivukylä
Vierailija kirjoitti:
Voi olla joku humalainen, joka viinapäissään on mennyt väärästä ovesta.
Heti lähti, niin todennäköisin vaihtoehto.
Pidän edelleen terassin oven auki.
Todellakin tästä on ollut kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pölö pitää olla, että tunkeutuu asuntoon, jossa satavarmasti on joku paikalla
Sehän on juuri raiskaajan tavoite.
Ap
Kuinka paljon tämmöisiä rais kaajia on ollut...
Eivät ole saaneet tilaisuutta kun naiset pitää ovet lukittuina.
Ap
Mitäs positiivista on Oulusta tai Turusta uutisoitu... Tai vaikka Kuopiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pölö pitää olla, että tunkeutuu asuntoon, jossa satavarmasti on joku paikalla
Sehän on juuri raiskaajan tavoite.
Ap
Myös kidnappaajan ja mur haajan. Ei voi mu r hata jos henkilö ei ole paikan päällä eikä voi myöskään kidnapata mukaansa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pölö pitää olla, että tunkeutuu asuntoon, jossa satavarmasti on joku paikalla
Kuinka pöljä aukaisee oven ja menee nukkumaan ? Vaikka olen yli 50 niin ei ikinä ole ovi auki nukuttu, maan tasalla. Minun lapsuudessa oli ovet yöt lukossa ja päivällä jos ei oltu kotona
Vantaalla kun asutaan, on aivan normaalia että jokainen ovi pidetään lukittuna päivisin ja varmuuslukoilla öisin. Edes kolmannen kerroksen lasitetun parvekkeen ovea ei tietenkään jätetä yöksi auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pölö pitää olla, että tunkeutuu asuntoon, jossa satavarmasti on joku paikalla
Sehän on juuri raiskaajan tavoite.
Ap
Kuinka paljon tämmöisiä rais kaajia on ollut...
Eivät ole saaneet tilaisuutta kun naiset pitää ovet lukittuina.
Ap
Ei voi pudottaa uhria parvekkeelta jos tekijä/tekijät ei pääse ovesta sisään.
Espoossa joku oli kiivennyt ilmeisesti korkeammalla olevalle parvekkeelle ja mennyt avoimesta ovesta asuntoon sisälle. Ei mainita, monesko kerros kyseessä.
https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/9562646
"Poliisi sai tiistaina kiinni miehen, joka tunkeutui kerrostaloasuntoon Kivenlahdessa. Miestä epäillään varastaneen asukkaan omaisuutta.
Ensitietojen perusteella selviää, että mies pääsi asuntoon kiipeämällä rakennustelineitä pitkin viereisen talon katolle ja siitä edelleen toisessa talossa sijainneelle parvekkeelle. Parvekkeen ovi asuntoon oli auki."
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pölö pitää olla, että tunkeutuu asuntoon, jossa satavarmasti on joku paikalla
Kuinka pöllö pitää olla että jättää yöksi oven auki. Tunkeutujia riittää kyllä.
Miten avonaisesta ovesta tunkeudutaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pölö pitää olla, että tunkeutuu asuntoon, jossa satavarmasti on joku paikalla
Sehän on juuri raiskaajan tavoite.
Ap
Kuinka paljon tämmöisiä rais kaajia on ollut...
Eivät ole saaneet tilaisuutta kun naiset pitää ovet lukittuina.
Ap
Elääkö ihmiset oikeasti noin ahdasmielistä elämää, että koko ajan pelkää jotain. Nautinnollista elämää sinne silmälappujen ja lukkojen taakse.
Vierailija kirjoitti:
Oliko kantis vai maamu
Veikkaan maamua kun kerran Vantaalla tapahtunut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pölö pitää olla, että tunkeutuu asuntoon, jossa satavarmasti on joku paikalla
Kuinka pöllö pitää olla että jättää yöksi oven auki. Tunkeutujia riittää kyllä.
Missä niitä riittää... ei niistä ainakaan uutisoida.
No enpä uskaltaisi jättää ovea auki missään päin Suomea. En edes keskellä korpea mökillä.
Kuinka pölö pitää olla, että tunkeutuu asuntoon, jossa satavarmasti on joku paikalla