Kokoomuksen kannattaja: Hävettääkö?
Kommentit (72)
Persujen äänestäjät vielä suurempia pellejä.
Vihervassarit haluaa vain loisia muiden rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Painu vassari paska helvettiin. Sannan tyttö hallitus on pahinta mitä Suomelle on tapahtunut!!
Työllisyys oli korkealla, nyt se kummasti kyykkää. Miksi tykkäät että ihmiset on työttöminä?
Vierailija kirjoitti:
Vihervassarit haluaa vain loisia muiden rahoilla.
Kumpi on ottanut enemmän velkaa, edellinen hallitus vai nykyinen?
PS on saanut hienosti Kokoomuksen paljastamaan todellisen sosialistisen luonteensa.
Rälssi alas nyt, eeei räls-siä suooom-meen, eeeeij rälssiä min-nek-kään !! Ränttätänttätä
Ap on sossopummi joka on koko ikänsä elänyt kädet muitten taskuilla, lapsellista porukkaa, käytös ja jutut kuin pikku vauvelilla.
Näitä tavan tomppeleita panee eliitti rusinaan kuivana ja nämä tavan tomppelit kiittää ja puolustaa kuin pahimmassa tukholmasyndroomassa.
Kaiken kai kestää kunhan ”vihervassaria” v1tuttaa 🥲
Ei meitä kokkareita hävetä mikään.
Kateudestahan se vassari meitä hyvin pärjääviä kokoomuslaisia vihaa. Oli älliä opiskella itselleen hyvä ammatti ja palkka kulkee kivasti joka kuukausi. Miksi ette tee samoin?
Ennätys työttömyys - jopa Euroopan tasolla
Ennätysmäärä konkursseja
Ennätysmäärä valtionvelkaa
KAHDELLE tarkkailuluokalle EUssa
Säästöjä ei juuri ollenkaan
Jne..
Vierailija kirjoitti:
Vihervassarit haluaa vain loisia muiden rahoilla.
1. Mikä on vihervassari? 2. Vasemmistossa ja Vihreissä suurin osa on korkeakoulutettuja ja töissä, mites Perussuomalaisilla menee tällä puolella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painu vassari paska helvettiin. Sannan tyttö hallitus on pahinta mitä Suomelle on tapahtunut!!
Työllisyys oli korkealla, nyt se kummasti kyykkää. Miksi tykkäät että ihmiset on työttöminä?
Mikset sossupummi mene töihin? No eihän kukaan teitä luusereita työllistä.
Vierailija kirjoitti:
Kateudestahan se vassari meitä hyvin pärjääviä kokoomuslaisia vihaa. Oli älliä opiskella itselleen hyvä ammatti ja palkka kulkee kivasti joka kuukausi. Miksi ette tee samoin?
Vassarit eivät ole yksi ryhmä, suuri osa on korkeakoulutettuja ja töissä. Niillä vain on empatia mikä Kokoomuslaisilta puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Painu vassari paska helvettiin. Sannan tyttö hallitus on pahinta mitä Suomelle on tapahtunut!!
Miksi persu nyt noin hermostui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painu vassari paska helvettiin. Sannan tyttö hallitus on pahinta mitä Suomelle on tapahtunut!!
Työllisyys oli korkealla, nyt se kummasti kyykkää. Miksi tykkäät että ihmiset on työttöminä?
Mikset sossupummi mene töihin? No eihän kukaan teitä luusereita työllistä.
Pysy aiheessa ja vastaa kysymykseen: edellisen hallituksen aikana työttömyys oli kurissa, sinun rakastamasi nykyhallituksen aikana työttömyys on huippulukemissa. Miksi tykkäät että on työttömiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihervassarit haluaa vain loisia muiden rahoilla.
1. Mikä on vihervassari? 2. Vasemmistossa ja Vihreissä suurin osa on korkeakoulutettuja ja töissä, mites Perussuomalaisilla menee tällä puolella?
No mistä johtuu että tälläkin palstalla suurimmat valittajat on juuri vihervassukat jotka ulisevat ilmaisen rahan perään, joita kukaan ei töihin huoli.
Olen korkeasti koulutettu demari ja tunnen suurta surua nykyisen hallituksen huonoista toimista.
Suurtyöttömyys talous sakkaa ja empatia puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painu vassari paska helvettiin. Sannan tyttö hallitus on pahinta mitä Suomelle on tapahtunut!!
Työllisyys oli korkealla, nyt se kummasti kyykkää. Miksi tykkäät että ihmiset on työttöminä?
Mikset sossupummi mene töihin? No eihän kukaan teitä luusereita työllistä.
Kuulostaa projisoinnilta ja siksi ainoa ilosi on vihata kanssaihmisiä. Sitä tämä nykyinen politiikka tekee: usuttaa tyhmän kansanosan toisia vastaan.
Painu vassari paska helvettiin. Sannan tyttö hallitus on pahinta mitä Suomelle on tapahtunut!!