Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokoomuksen kannattaja: Hävettääkö?

Vierailija
28.06.2026 |

Ymmärrätkö millainen pelle olet?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteakseen häpeää, pitäisi olla omatunto. Kokoomuslaisilla ei sellaista ole.

Vierailija
62/72 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihervassarit haluaa vain loisia muiden rahoilla.

1. Mikä on vihervassari? 2. Vasemmistossa ja Vihreissä suurin osa on korkeakoulutettuja ja töissä, mites Perussuomalaisilla menee tällä puolella?

Vasemmistoliiton äänestäjistä suurempi osa on työttömiä kuin persujen äänestäjistä. Vassaritäti ei saa yhden yhtä viestiä kirjoitettua, jossa olisi faktat oikein. Ei jumalauta yhtään ainutta. 

Onko lähdettä omalle mutullesi?

Mun "mutun" lähde on vaalitutkimus.fi. Mistähän sä keksit noita vassarifaktojasi. Omasta pienestä päästäsi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihervassarit haluaa vain loisia muiden rahoilla.

Kumpi on ottanut enemmän velkaa, edellinen hallitus vai nykyinen?

Meinaat, ettei Marinin hallitus jatkaessaan olisi ottanut lainaa kaksin käsin, kuten aiemmalla kaudellaan? Jos säästöjen lisäksi joudutaan ottamaan vain lisää lainaa, lapsikin ymmärtää miten paskaan kuntoon edellinen hallitus talouden jätti. 

Aivan, Orpon hallitus on ottanut enemmän velkaa kuin Marinin. Turha siinä jossitella että jos olisi sitä fantasiaa tai tätä fantasiaa. Fakta on että Orpo on ottanut enemmän velkaa kuin yksikään hallitus koskaan ennen.

Vierailija
64/72 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painu vassari paska helvettiin. Sannan tyttö hallitus on pahinta mitä Suomelle on tapahtunut!!

Mielenterveysongelmiin saa apua. 

No mikset ole hakenut?   -eri-

Vierailija
65/72 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painu vassari paska helvettiin. Sannan tyttö hallitus on pahinta mitä Suomelle on tapahtunut!!

Työllisyys oli korkealla, nyt se kummasti kyykkää. Miksi tykkäät että ihmiset on työttöminä? 

Oli kai, tempputyölliställä ihmisiä vaikka viikoksi. Nämä laskettiin mukaan työllisiksi. 

Vierailija
66/72 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen korkeasti koulutettu demari ja tunnen suurta surua nykyisen hallituksen huonoista toimista.

 

Suurtyöttömyys  talous sakkaa ja empatia puuttuu. 

Pitäisikö sinun muuttaa Venäjälle kaltaistesi suomenvihaajien pariin? Demarit haali Suomeen 10 000 EU:n ulkopuolelta tulleen opiskelijan perheenjäsentä toimeentulotukea saamaan. Ei ihme, että menot kasvavat. Valheellisilla tiedoilla pyrittiin saamaan mahdollisimman paljon köyhiä opiskelijoita perheineen Suomeen, että he äänestäisivät demareita kunnallisvaaleissa, joissa he saavat äänestää.

 

Kaikilta muilta paitsi Suomen kansalaisilta pitäisi poistaa äänioikeus turvallisuuden nimissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/72 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on sossopummi joka on koko ikänsä elänyt kädet muitten taskuilla, lapsellista porukkaa, käytös ja jutut kuin pikku vauvelilla.

Ap on yrittäjä.

Vierailija
68/72 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihervassarit haluaa vain loisia muiden rahoilla.

Kumpi on ottanut enemmän velkaa, edellinen hallitus vai nykyinen?

Meinaat, ettei Marinin hallitus jatkaessaan olisi ottanut lainaa kaksin käsin, kuten aiemmalla kaudellaan? Jos säästöjen lisäksi joudutaan ottamaan vain lisää lainaa, lapsikin ymmärtää miten paskaan kuntoon edellinen hallitus talouden jätti. 

Aivan, Orpon hallitus on ottanut enemmän velkaa kuin Marinin. Turha siinä jossitella että jos olisi sitä fantasiaa tai tätä fantasiaa. Fakta on että Orpo on ottanut enemmän velkaa kuin yksikään hallitus koskaan ennen.

Niin, millään muulla hallituksella ei ole ollut niin suuria korkomenoja kuin Marinin jälkeisellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/72 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateudestahan se vassari meitä hyvin pärjääviä kokoomuslaisia vihaa. Oli älliä opiskella itselleen hyvä ammatti ja palkka kulkee kivasti joka kuukausi. Miksi ette tee samoin?

Mulla menee varmasti paremmin kuin sulla, mikäli materiaa ja elämän mukavuutta käytetään mittareina. Kateudesta ei siis ole kyse, vaan siitä, että minun on oikeastaan mahdotonta hyväksyä noin tyhmien ihmisten olemassaoloa.

Vierailija
70/72 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on sossopummi joka on koko ikänsä elänyt kädet muitten taskuilla, lapsellista porukkaa, käytös ja jutut kuin pikku vauvelilla.

Niin, ehkä ei  ollut kavereita kokoomuksessa niin kukaan ei ole heittänyt VERONMAKSAJIEN rahoja 35 miltsii ns. yrittämiseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/72 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan moni kokoomuksen ja persujen äänestäjä joutunut tulojensa leikkaukseen tai muihin muutoksiin.?

Miksi olisi? Vasemmistohallituksen aikana joutui kyllä menojen leikkaukseen eikä sen takia voi vasemmistopuolueita enää äänestää.

Vierailija
72/72 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihervassarit haluaa vain loisia muiden rahoilla.

Kumpi on ottanut enemmän velkaa, edellinen hallitus vai nykyinen?

Meinaat, ettei Marinin hallitus jatkaessaan olisi ottanut lainaa kaksin käsin, kuten aiemmalla kaudellaan? Jos säästöjen lisäksi joudutaan ottamaan vain lisää lainaa, lapsikin ymmärtää miten paskaan kuntoon edellinen hallitus talouden jätti. 

Aivan, Orpon hallitus on ottanut enemmän velkaa kuin Marinin. Turha siinä jossitella että jos olisi sitä fantasiaa tai tätä fantasiaa. Fakta on että Orpo on ottanut enemmän velkaa kuin yksikään hallitus koskaan ennen.

Vain vasemmistolainen voi olla näin tyhmä. Tajuatko miksi on joutunut ottamaan? Koska Marinin hallitus kahmi lisää lainaa kaksin käsin, ja sitten korot raketoi. Tämä hallitus maksaa nyt pelkästään niitä korkomenoja 3-4 miljardia enemmän kuin Marinin hallitus. Julkisen talouden automaattiset korotukse paljkoihin, indeksit eläkkeisiin ja muihin tukiin tarkoittaa Orpon hallitukselle 4-7 miljardia ennemmän kuluja kuin Marinille. Ja tämä ilman, että hallitus tekisi itse yhtään mitään. 


Ja vielä ei edes tiedetä paljonko OrPon hallitus lopulta nostaa lainamenoista. Marinin hallitus lisäsi niitä 40 miljardia, ja Orpon ennuste on 35-45 miljardia. Mutta kuten näkyy niin nämä OrPon hallituksesta riippumattomat asiat jo tekevät noin 10 miljardia enemmän kuluja Marinin hallitukseen verrattuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi