Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokoomuksen kannattaja: Hävettääkö?

Vierailija
28.06.2026 |

Ymmärrätkö millainen pelle olet?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persujen äänestäjät vielä suurempia pellejä.

Perustele. 

Vierailija
22/72 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihervassarit haluaa vain loisia muiden rahoilla.

1. Mikä on vihervassari? 2. Vasemmistossa ja Vihreissä suurin osa on korkeakoulutettuja ja töissä, mites Perussuomalaisilla menee tällä puolella?

No mistä johtuu että tälläkin palstalla suurimmat valittajat on juuri vihervassukat jotka ulisevat ilmaisen rahan perään, joita kukaan ei töihin huoli.

Vastaa ensin minun kysymyksiini.


Jännä kun joidenkin on vaikea pysyä aiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan moni kokoomuksen ja persujen äänestäjä joutunut tulojensa leikkaukseen tai muihin muutoksiin.?

Vierailija
24/72 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä. Äänestin ensimmäistä kertaa kokoomusta viime vaaleissa ja äänestän todennäköisesti uudelleen. Vaikka Kokoomuksen talouspoliittiset valinnat eivät ole aina mieleeni niin vaakakupissa minulle painaa enemmän identiteettipolitiikka sekä turvallisuus kysymykset. 

Vierailija
25/72 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateudestahan se vassari meitä hyvin pärjääviä kokoomuslaisia vihaa. Oli älliä opiskella itselleen hyvä ammatti ja palkka kulkee kivasti joka kuukausi. Miksi ette tee samoin?

Vassarit eivät ole yksi ryhmä, suuri osa on korkeakoulutettuja ja töissä. Niillä vain on empatia mikä Kokoomuslaisilta puuttuu.

Empatiaa saa äidiltä. Yhteiskunnan ei kuulu olla empaattinen. 

Vierailija
26/72 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihervassarit haluaa vain loisia muiden rahoilla.

1. Mikä on vihervassari? 2. Vasemmistossa ja Vihreissä suurin osa on korkeakoulutettuja ja töissä, mites Perussuomalaisilla menee tällä puolella?

Vasemmistoliiton äänestäjistä suurempi osa on työttömiä kuin persujen äänestäjistä. Vassaritäti ei saa yhden yhtä viestiä kirjoitettua, jossa olisi faktat oikein. Ei jumalauta yhtään ainutta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/72 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persujen äänestäjät vielä suurempia pellejä.

Perustele. 

Perustelen täältä sivusta: Persut eivät tunnu huomaavan että rikas Kokoomus masinoi heitä vihaamaan ja hyökkäämään ihmisten kimppuun, jotta he itse saavat harjoittaa ihmisvihamielistä porukkaa jolla kerätään rahat omiin ja kavereiden taskuihin. Heille on mainostettu että ”vihervassatit”, työttömät ja maahanmuuttajat ovat suurimmat talouden loiset, ja ahdistuneeseen, vihaiseen ja epätoivoiseen kansanosaan tämä vale uppoaa hyvin. Kun on jotain jota vihata, olo ei ole niin epätoivoinen.

Vierailija
28/72 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateudestahan se vassari meitä hyvin pärjääviä kokoomuslaisia vihaa. Oli älliä opiskella itselleen hyvä ammatti ja palkka kulkee kivasti joka kuukausi. Miksi ette tee samoin?

Vassarit eivät ole yksi ryhmä, suuri osa on korkeakoulutettuja ja töissä. Niillä vain on empatia mikä Kokoomuslaisilta puuttuu.

Empatiaa saa äidiltä. Yhteiskunnan ei kuulu olla empaattinen. 

Yhteiskunnan pitäisi olla ihmisiä varten eikä toisinpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/72 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus kuvastaa hyvin vasemman laidan tyyliä ”keskustella”. Asiallisen keskustelun sijaan aina haukutaan muita ja yritetään alentaa ihmisiä äänestämään siten miten vasemmisto toivoo. 

He eivät vain ymmärrä, että on olemassa fiksuja koulutettuja ihmisiä, jotka eivät ahdistu siitä, että joku heitä haukkuu. Heille tärkeämpää on faktat, ei se mitä muut heistä ajattelee. 

Vierailija
30/72 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihervassarit haluaa vain loisia muiden rahoilla.

1. Mikä on vihervassari? 2. Vasemmistossa ja Vihreissä suurin osa on korkeakoulutettuja ja töissä, mites Perussuomalaisilla menee tällä puolella?

Vasemmistoliiton äänestäjistä suurempi osa on työttömiä kuin persujen äänestäjistä. Vassaritäti ei saa yhden yhtä viestiä kirjoitettua, jossa olisi faktat oikein. Ei jumalauta yhtään ainutta. 

Onko lähdettä omalle mutullesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/72 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painu vassari paska helvettiin. Sannan tyttö hallitus on pahinta mitä Suomelle on tapahtunut!!

Ei sun tarvitse reagoida, persu. Tuon kaltaista kielenkäyttöä ei Kokoomuksessa kaivata.

Vierailija
32/72 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persujen äänestäjät vielä suurempia pellejä.

Perustele. 

Perustelen täältä sivusta: Persut eivät tunnu huomaavan että rikas Kokoomus masinoi heitä vihaamaan ja hyökkäämään ihmisten kimppuun, jotta he itse saavat harjoittaa ihmisvihamielistä porukkaa jolla kerätään rahat omiin ja kavereiden taskuihin. Heille on mainostettu että ”vihervassatit”, työttömät ja maahanmuuttajat ovat suurimmat talouden loiset, ja ahdistuneeseen, vihaiseen ja epätoivoiseen kansanosaan tämä vale uppoaa hyvin. Kun on jotain jota vihata, olo ei ole niin epätoivoinen.

Mä voin kans kommentoida, täältä keskeltä. En ole oikealla enkä vasemmalla, mutta kyllä sitä vihamielistä käyttäytymistä näkyy huomattavasti enemmän vasemmalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/72 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihervassarit haluaa vain loisia muiden rahoilla.

1. Mikä on vihervassari? 2. Vasemmistossa ja Vihreissä suurin osa on korkeakoulutettuja ja töissä, mites Perussuomalaisilla menee tällä puolella?

No mistä johtuu että tälläkin palstalla suurimmat valittajat on juuri vihervassukat jotka ulisevat ilmaisen rahan perään, joita kukaan ei töihin huoli.

Jaaa minusta tuntuu että inkkeli persumiehet ulisee täällä eniten. Tästä palstasta on valitettavasti tullut uusi ulilauta.

Vierailija
34/72 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painu vassari paska helvettiin. Sannan tyttö hallitus on pahinta mitä Suomelle on tapahtunut!!

 

Orpo jatkaa Sannan tiellä. Älähti Rydmanille kun verovaroja kuppaavista suojatyöpaikoista ja järjestöistä leikataan. Vain PS puolustaa suomalaista veronmaksajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/72 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus kuvastaa hyvin vasemman laidan tyyliä ”keskustella”. Asiallisen keskustelun sijaan aina haukutaan muita ja yritetään alentaa ihmisiä äänestämään siten miten vasemmisto toivoo. 

He eivät vain ymmärrä, että on olemassa fiksuja koulutettuja ihmisiä, jotka eivät ahdistu siitä, että joku heitä haukkuu. Heille tärkeämpää on faktat, ei se mitä muut heistä ajattelee. 

"Painu vassari paska helvettiin"

 

Tällaiset viestit on vasemman laidan kirjoittamia? Just.

Vierailija
36/72 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateudestahan se vassari meitä hyvin pärjääviä kokoomuslaisia vihaa. Oli älliä opiskella itselleen hyvä ammatti ja palkka kulkee kivasti joka kuukausi. Miksi ette tee samoin?

Vassarit eivät ole yksi ryhmä, suuri osa on korkeakoulutettuja ja töissä. Niillä vain on empatia mikä Kokoomuslaisilta puuttuu.

Missä on se vasemmiston empatia, mitä en ole koskaan nähnyt? Se empatia taitaa valua vain omien joukkoon, jos joku uskaltaa olla asioista eri mieltä niin empatiaa ei todellakaan heru. 

Vierailija
37/72 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painu vassari paska helvettiin. Sannan tyttö hallitus on pahinta mitä Suomelle on tapahtunut!!

 

Orpo jatkaa Sannan tiellä. Älähti Rydmanille kun verovaroja kuppaavista suojatyöpaikoista ja järjestöistä leikataan. Vain PS puolustaa suomalaista veronmaksajaa.

Se ei meille käy vai miten se meni?

Vierailija
38/72 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painu vassari paska helvettiin. Sannan tyttö hallitus on pahinta mitä Suomelle on tapahtunut!!

 

Orpo jatkaa Sannan tiellä. Älähti Rydmanille kun verovaroja kuppaavista suojatyöpaikoista ja järjestöistä leikataan. Vain PS puolustaa suomalaista veronmaksajaa.

Se ei meille käy vai miten se meni?

 

Kokoomukselle käy köyhiltä leikkaaminen mutta ei suojatyöpaiklojen karsiminen. Kokoomus on sininen sosialistipuolue.

Vierailija
39/72 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateudestahan se vassari meitä hyvin pärjääviä kokoomuslaisia vihaa. Oli älliä opiskella itselleen hyvä ammatti ja palkka kulkee kivasti joka kuukausi. Miksi ette tee samoin?

Vassarit eivät ole yksi ryhmä, suuri osa on korkeakoulutettuja ja töissä. Niillä vain on empatia mikä Kokoomuslaisilta puuttuu.

Missä on se vasemmiston empatia, mitä en ole koskaan nähnyt? Se empatia taitaa valua vain omien joukkoon, jos joku uskaltaa olla asioista eri mieltä niin empatiaa ei todellakaan heru. 

Se että on empatiaa ei tarkoita että empatiaa pitäisi jakaa epäempaattisille ihmisvihaajille. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Vierailija
40/72 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persujen äänestäjät vielä suurempia pellejä.

Kuule nyt Pellehermanni, Kela kyllä aukeaa huomennakin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä