Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokoomuksen kannattaja: Hävettääkö?

Vierailija
28.06.2026 |

Ymmärrätkö millainen pelle olet?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hävetä. Äänestin ensimmäistä kertaa kokoomusta viime vaaleissa ja äänestän todennäköisesti uudelleen. Vaikka Kokoomuksen talouspoliittiset valinnat eivät ole aina mieleeni niin vaakakupissa minulle painaa enemmän identiteettipolitiikka sekä turvallisuus kysymykset. 

Mitä nämä on kokoomuksessa???

Vierailija
42/72 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitus kuvastaa hyvin vasemman laidan tyyliä ”keskustella”. Asiallisen keskustelun sijaan aina haukutaan muita ja yritetään alentaa ihmisiä äänestämään siten miten vasemmisto toivoo. 

He eivät vain ymmärrä, että on olemassa fiksuja koulutettuja ihmisiä, jotka eivät ahdistu siitä, että joku heitä haukkuu. Heille tärkeämpää on faktat, ei se mitä muut heistä ajattelee. 

"Painu vassari paska helvettiin"

 

Tällaiset viestit on vasemman laidan kirjoittamia? Just.

Siinä on yksi kommentti, jonka todennäköisesti kirjoitti vasemmistolainen itse kerätäkseen säälipisteitä. Jos seuraa avointa keskustelua somessa, niin siellä näkee tämän vasemmiston puolelta pursuavan vihan ja agressiivisen käytöksen. 

Esimerkiksi Joakim Vikelius kertoi seksuaalivähemmistön edustajana miksi ei kannata Pridea. Juttu oli oikein asiallinen ja Joakim on mielipiteeseensä oikeutettu. Eikö siinä ollut vasemman laidan kannattajat heti haukkumassa tätä nuorta miestä erinäisillä rumilla sanoilla… 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painu vassari paska helvettiin. Sannan tyttö hallitus on pahinta mitä Suomelle on tapahtunut!!

Työllisyys oli korkealla, nyt se kummasti kyykkää. Miksi tykkäät että ihmiset on työttöminä? 

Kannattaisko jo ottaa ne pinkit lasit silmiltä ja perehtyä asioihin, mutta eihän demareita faktat kiinnosta kun elätte sitä omaa valhe-elämää siellä kuplassanne.

Vierailija
44/72 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painu vassari paska helvettiin. Sannan tyttö hallitus on pahinta mitä Suomelle on tapahtunut!!

Työllisyys oli korkealla, nyt se kummasti kyykkää. Miksi tykkäät että ihmiset on työttöminä? 

Ei työllisyys ole kyykännyt. Työllisyysaste on hieman heikentynyt huonon suhdanteen takia, mitta siinä ei ole merkittävää muutosta. Työttömien määrä sen sijaan on noussut paljon, ja se johtuu helmikuussa voimaan tulleesta uudesta laista, joka velvoittaa hakemaan aina ensisijaisesti muita tukia kuin toimeentulotukea. Kela on passittanut ison joukon toimeentulotuella eläviä työkkäriin, tai heidän tukensa olisi tippunut.

Vierailija
45/72 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus = oikeistolaisten transaktivistien puolue

Petteri Orpo 💖 Seta ry 💖 Lääketeollisuus ry

Vierailija
46/72 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hävetä. Äänestin ensimmäistä kertaa kokoomusta viime vaaleissa ja äänestän todennäköisesti uudelleen. Vaikka Kokoomuksen talouspoliittiset valinnat eivät ole aina mieleeni niin vaakakupissa minulle painaa enemmän identiteettipolitiikka sekä turvallisuus kysymykset. 

Mitä nämä on kokoomuksessa???

Ei kannata intersektionaalista feminismiä, eikä hallitsematonta maahanmuuttoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/72 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on ollut kolme kokoomusjohtoista hallitusta ja niistä jokainen on aiheuttanut laman. Suomen ainoat lamavuodet on tehnyt kokoomus.

Kolme kertaa samoilla keinoilla sama tulos ei kai kenenkään mielestä ole enää sattumaa? 

Vierailija
48/72 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä tavan tomppeleita panee eliitti rusinaan kuivana ja nämä tavan tomppelit kiittää ja puolustaa kuin pahimmassa tukholmasyndroomassa.


Kaiken kai kestää kunhan ”vihervassaria” v1tuttaa 🥲

Vihervassari taas alapääjuttuineen, muuhun teistä ei olekkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/72 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitus kuvastaa hyvin vasemman laidan tyyliä ”keskustella”. Asiallisen keskustelun sijaan aina haukutaan muita ja yritetään alentaa ihmisiä äänestämään siten miten vasemmisto toivoo. 

He eivät vain ymmärrä, että on olemassa fiksuja koulutettuja ihmisiä, jotka eivät ahdistu siitä, että joku heitä haukkuu. Heille tärkeämpää on faktat, ei se mitä muut heistä ajattelee. 

"Painu vassari paska helvettiin"

 

Tällaiset viestit on vasemman laidan kirjoittamia? Just.

Siinä on yksi kommentti, jonka todennäköisesti kirjoitti vasemmistolainen itse kerätäkseen säälipisteitä. Jos seuraa avointa keskustelua somessa, niin siellä näkee tämän vasemmiston puolelta pursuavan vihan ja agressiivisen käytöksen. 

Esimerkiksi Joakim Vikelius kertoi seksuaalivähemmistön edustajana miksi ei kannata Pridea. Juttu oli oikein asiallinen ja Joakim on mielipiteeseensä oikeutettu. Eikö siinä ollut vasemman laidan kannattajat heti haukkumassa tätä nuorta miestä erinäisillä rumilla sanoilla… 

Valehtelet niin että korvat heiluu, tai sitten uskot omiin harhoisi ja olet ihan surullisen tosissasi.


Et voi sanoa ”todennäköisesti kirjoitti vasemmistolainen itse kerätäkseen säälipisteitä” jos sinulla ei ole todisteita.

Vierailija
50/72 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä tavan tomppeleita panee eliitti rusinaan kuivana ja nämä tavan tomppelit kiittää ja puolustaa kuin pahimmassa tukholmasyndroomassa.


Kaiken kai kestää kunhan ”vihervassaria” v1tuttaa 🥲

Vihervassari taas alapääjuttuineen, muuhun teistä ei olekkaan.

Perustele? Tunnetko kaikki ”vihervassarit”?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/72 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demariäänestäjät on idiootteja

Näinpä, kuunnelkaa A. Lindemannin puhetta PoriAreenasta. 😂 Uskomatonta höttöä tuo mies suustaan päästää. Kannattais olla ne " älylasit" päässä. 

Vierailija
52/72 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hävetä. Äänestin ensimmäistä kertaa kokoomusta viime vaaleissa ja äänestän todennäköisesti uudelleen. Vaikka Kokoomuksen talouspoliittiset valinnat eivät ole aina mieleeni niin vaakakupissa minulle painaa enemmän identiteettipolitiikka sekä turvallisuus kysymykset. 

Mitä nämä on kokoomuksessa???

Ei kannata intersektionaalista feminismiä, eikä hallitsematonta maahanmuuttoa. 

Oletko lukenut puolueohjelman? Jos olet, et selvästikään ole ymmärtänyt.

Kokoomuksen ainoa ideologia on ajaa EK ja eliitin asiaa.

Ei muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/72 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on ollut kolme kokoomusjohtoista hallitusta ja niistä jokainen on aiheuttanut laman. Suomen ainoat lamavuodet on tehnyt kokoomus.

Kolme kertaa samoilla keinoilla sama tulos ei kai kenenkään mielestä ole enää sattumaa? 

Mutta edellinen hallitus ja jotain öyh öyh tms.

Vierailija
54/72 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on ollut kolme kokoomusjohtoista hallitusta ja niistä jokainen on aiheuttanut laman. Suomen ainoat lamavuodet on tehnyt kokoomus.

Kolme kertaa samoilla keinoilla sama tulos ei kai kenenkään mielestä ole enää sattumaa? 

Kukaan ei kai ole niin tyhmä, että neljännen kerran uskoo samoja valheita?

Kokoomus on näytöt jo antanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/72 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painu vassari paska helvettiin. Sannan tyttö hallitus on pahinta mitä Suomelle on tapahtunut!!

Työllisyys oli korkealla, nyt se kummasti kyykkää. Miksi tykkäät että ihmiset on työttöminä? 

Mikset sossupummi mene töihin? No eihän kukaan teitä luusereita työllistä.

Pysy aiheessa ja vastaa kysymykseen: edellisen hallituksen aikana työttömyys oli kurissa, sinun rakastamasi nykyhallituksen aikana työttömyys on huippulukemissa. Miksi tykkäät että on työttömiä?

No ei muuten ollut, työttömyys lisääntyi, konkurssit lisääntyi, 300 000 tuli ja meni köyhyysrajan alapuolelle, sannan työllisyysprojekti aiheutti sadantonnin tappiot ja koko paska meni konkkaan, paitsi se heidän oma porukka joka tienasi kymppitonnien tulot kuukaudessa. 

Vierailija
56/72 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painu vassari paska helvettiin. Sannan tyttö hallitus on pahinta mitä Suomelle on tapahtunut!!

Työllisyys oli korkealla, nyt se kummasti kyykkää. Miksi tykkäät että ihmiset on työttöminä? 

Mikset sossupummi mene töihin? No eihän kukaan teitä luusereita työllistä.

Kuulostaa projisoinnilta ja siksi ainoa ilosi on vihata kanssaihmisiä. Sitä tämä nykyinen politiikka tekee: usuttaa tyhmän kansanosan toisia vastaan.

Itsehän jatkuvasti sitä vihaa lietsot täällä muita kohtaan, katse vaan sinne peiliin.

Vierailija
57/72 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on ollut kolme kokoomusjohtoista hallitusta ja niistä jokainen on aiheuttanut laman. Suomen ainoat lamavuodet on tehnyt kokoomus.

Kolme kertaa samoilla keinoilla sama tulos ei kai kenenkään mielestä ole enää sattumaa? 

Taloushan on nyt nytkähtänyt parempaan suuntaan… etkö selvitä asioita ennen kun puhut? 

Vierailija
58/72 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hävetä. Äänestin ensimmäistä kertaa kokoomusta viime vaaleissa ja äänestän todennäköisesti uudelleen. Vaikka Kokoomuksen talouspoliittiset valinnat eivät ole aina mieleeni niin vaakakupissa minulle painaa enemmän identiteettipolitiikka sekä turvallisuus kysymykset. 

Mitä nämä on kokoomuksessa???

Ei kannata intersektionaalista feminismiä, eikä hallitsematonta maahanmuuttoa. 

Oletko lukenut puolueohjelman? Jos olet, et selvästikään ole ymmärtänyt.

Kokoomuksen ainoa ideologia on ajaa EK ja eliitin asiaa.

Ei muuta.

Kyllä olen, koska nämä olivat minulle tärkeitä asioita. Persuja en voi äänestää koska kannatan vihreitä arvoja joten Kokoomus jäi ainoaksi vaihtoehdoksi ja jää edelleen! 

En iki maailmassa voi äänestää puoletta joka avaa rajat holtittomaan maahanmuuttoon tai ajaa intersektionaalista feminismiä eteenpäin. Nämä molemmat tuhoaa yhteiskunnan. 

Vierailija
59/72 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painu vassari paska helvettiin. Sannan tyttö hallitus on pahinta mitä Suomelle on tapahtunut!!

Mielenterveysongelmiin saa apua. 

Vierailija
60/72 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihervassarit haluaa vain loisia muiden rahoilla.

Kumpi on ottanut enemmän velkaa, edellinen hallitus vai nykyinen?

Meinaat, ettei Marinin hallitus jatkaessaan olisi ottanut lainaa kaksin käsin, kuten aiemmalla kaudellaan? Jos säästöjen lisäksi joudutaan ottamaan vain lisää lainaa, lapsikin ymmärtää miten paskaan kuntoon edellinen hallitus talouden jätti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi